Hebben jullie ook een verstopte neus?

Niet normaal, al vanaf de 4e week, nog voor ik het überhaupt wist, heb ik een verstopte neus. Ben verder niet verkouden ofzo (niet niezen, geen keelpijn). Echt alleen een verstopte neus. En dan ook allebei de neusgaten. Wordt er soms helemaal gek van omdat ik het megabenauwd krijg.

Ben benieuwd of anderen dat ook hebben en zo ja, wat die ertegen doen? Neusspray schijnt niet te mogen ivm chemische bestanddelen die in je bloed kunnen komen....

Jaa heb ik ook!! Kan er ook niet tegen! Ik gebruikte al elke dag neusspray, kwam er niet meer vanaf.
Nu wel voorzichtiger. In de bijsluiter staat niet dat het niet mag. Ik gebruik af en toe kruidvat eigen merk maar dan voor kinderen, zit minder in en helpt goed.
Zout oplossing helpt bij mij niet.

Ja hier ook! En vooral snachts..! de huisarts adviseerde idd toen al zoutoplossing,maar nog niet gedaan..dacht dat t wel over zou gaan maar snap nu waar t van is..haha. Toch maar s wat aan gaan doen!

Jip heb ook verstopte neus met af en toe niesen. Vooral snachts vind ik dat vervelend.
Ik smeer altijd beetje vaporub onder mijn neus voor de nacht. Is niet voor iedereen de oplossing omdat het best scherp spul is en kan branden als je gevoelig bent.

Ik heb geen verstopte neus maar keelpijn..vooral ' snachts..heel maf..bij mn vorige zwangerschap was ik verkouden maar zoutoplossing werkte niet..gebruikte ook de neusspray voor kinderen want kan niet met dichte neus slapen..gebruikte het dan alleen als ik ging slapen..

Terug
Bovenaan