Hebben jullie ook hobby's??? behalve klussen, grapje.....

A

Anoniem

Guest
Hoi , we weten nu al hoe we wonen en dat soort dingen maar ik ben benieuwd naar jullie hobby's.

Zelf ben ik helemaal gek van paarden en heb altijd dressuur gereden, had op het laatst 5 paarden...was een beetje te veel en ben bij de eerste zwangerschap gaan inkrinpen naar 1 paard maar ook daar heb ik een nieuwe baas voor moeten zoeken. Twee kinderen en een eigen zaak laat weinig tijd over voor een paard ..maar als de kids groot zijn dan komt er zeker weer een !!!

Op dit moment ben ik qau sport niet zo actief behalve wandelen met de honden en fietsen...
Ik hou verder van computerspelletjes en lekker lezen...

Nou ik hoop dat ook ik zoveel reactie krijg , jullie zijn net vriendinnen en het is leuk om wat meer prive dingen van elkaar te weten....
dikke knuffel Daan

He Daan,

Volgens mij heb ik je nog niet eerder gesproken maar mijn naam is Linda ik ben 26 jaar en ik zit in ronde 2 eerste kindje. Je vroeg naar de hobbies die rest hier had nou ik ben al 3 jaar aan het klussen ( verbouwen) hihihi van ons huis. We wonen in een vrijstaand jaren 30 huis met veel tuin en land ( land is niet van ons hoor ). Daar gaat natuurlijk veel tijd in zitten. Verder heb ik twee katten en een hond van een jaar en twee konijnen. DIeren hebben en verzorgen is mijn grootste hobby. Daarnaast ga ik 1 keer per week naar streetdance waar ik ook af en toe mee optreed. Verder vind ik lezen heel leuk en lekker gein trappen met mijn vriendinnen. Nou ik ben benieuwd wat de anderen allemaal doen in hun dagelijks leven behalve klussen.

Liefs Linda

Hoi, mijn naam is marian(26). Leuk om eens te horen wat iedereen doet qua hobbies. Ik ga na  de zomervakantie op volleybal. Daarnaast schaak ik al vanaf mijn 7e en doe dit nog steeds. En ja het klussen nu he! Eind december hebben wij een huisje gekocht. en je blijft ermee bezig. Het is nooit af. Van de zomer gaan we de tuin en de keuken afmaken. En dan wordt het playa del achtertuin. Je moet ook niet altijd met het zwanger worden bezig zijn. volgens mij wordt je dan helemaal gek. Dat is hetzelfde met  klussen zoals dat zo hiet genoemd wordt. Je moet er wel van genieten en niet alleen maar omdat het moet, omdat je zwanger wil worden. Misschien als het bij ons lang gaat duren dat je dan wel over moet gaan tot temperaturen en  zo. Maar nu slik ik alleen nog foliumzuur en vitamines. ik kan niet wachten om zwanger te raken. Het lijkt  me zoiets geweldigs.  

Groetjes Marian  

Hoi,
Hobbies.... Die heb ik niet echt. Heb ik ook geen tijd voor helaas.
Ja af en toe ga ik met een vriendin uit. Verder werk ik zeer onregelmatig.
Ik heb een zoontje van bijna 22 maand, een vriend, een hond, 4 katten en een huis
wat onderhouden moet worden. Dus nee helaas niet.
Maar dat komt wel weer. Ik geniet ervan om met een boek op de bank te zitten of
even lekker tv te kijken. Ik heb altijd veel gezwommen en getekend. Maar als ik dat
nu wil doen moet ik dat bijna 's nachts gaan doen
Maar begrijp me goed ik ben dolblij met mijn volle leventje. En het zal allemaal ook
wel een keertje wat rustiger worden.
Liefs melanie

Hoi ik ben Daan'77 (niet zo handig zag ik later, maar goed) ik ben 29. sinds 30 september getrouwd en juf in het speciaal onderwijs (kinderen met een verstandelijke beperking) mijn hobby's zijn knutselen en sinds een half jaar sport ik min. 2x per week. steps en bodypump.
verder vind ik het heerlijk om helemaal niets te doen, lekker hangen op de bank, in de tuin of in bad.
Wij hebben geen huis waarin geklust moet worden (nieuwbouw) nou ja voorlopig dan niet. als alles goed gaat moeten we hopelijk binnenkort wel verven enzo.
wel leuk om te weten wat anderen doen.
groetjes

Hi daan,

Echt hobby's heb ik niet.
Wat ik wel heel erg leuk vind om te doen is (ik durf het bijna niet te zeggen) borduren en dan vooral van die geboorte tegels echt heerlijk om te doen. Ondertussen heb ik er ook al een paar liggen waar ik natuurlijk niks me doe.
Verder vind ik het heelijk om lekker thuis te zijn en leuke dingen te doen met mijn mannetje, nou niet altijd hoor moet ik zeggen want we werken ook samen dus we zien elkaar echt 24 uur per dag, dus dan is het wel eens lekker om met een vriendin of mijn moeder te shoppen.
Het is inderdaad leuk om eens te kijken wat anderen doen.

Gr,
Lin

hai hai,

Ik houd van dansen en poezie maken. verder vind ik het ook leuk om een keer een spelletje te spelen op onze xbox-360...en lezen van fantasie boeken zoals harry potten en lord of the rings vind ik ook erg lekker...sloffen en huispak aan en me helemaal verdiepen in mijn boek. Ik spaar ze ook..heb al veel complete series.

succes allemaal! knuffels sweety

Hoi allemaal.

Ik ben Yana, 24, zoontje van 1,5.
Ik heb niet echt veel tijd voor hobbies, (nouja, tijd moet je maken natuurlijk)
Zwemmen vind ik erg leuk om te doen, lezen, daar kom ik gelukkig wel
aan toe. En op het moment ben ik wel veel bij de computer te vinden.

Groetjes!!

Terug
Bovenaan