hebben jullie ook huisdieren?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik vroeg me af wie er huisdieren heeft en hoe die dan reageren op de kleine?
mijn oudste twee hebben een konijn en een cavia en we hebben een vogel en drie honden(ruwharige jack russels).
een van die honden is een week na mij bevallen en ik was dan ook de enigste die bij de jongen in de buurt mocht komen.
we hebben 4 pups gekregen en eentje ervan hebben we gehouden.
ze reageren allemaal erg lief op indy en de andere kids moet ik zeggen.

wij hebben een hond van 3 jr oud en de laatste 2 weken zijn ze zo gek op elkaar ! daarvoor ook wel maar nu zij steeds meer kan vind de hond het geloof ik leuker...
en wij hebben een aqaurium... vol met vissen

wij hebben twee je-weet-wel katers, Chino (8) en Tijger (5).

ze zijn allebei erg lief voor de kleine en komen gewoon bij me op schoot liggen als ik Iris voedt.

Esther

ja een hond. de eerste dag negeerde hij haar helemaal. hij was veels te druk met al het bezoek dat er was. pas toen ze in haar wiegje lag te huilen had hijoog voor haar. het gaat erg goed. de hond is niet jaloers en is erg oplettent.

toen de kraamhulp er was en zij alleen met renske was, als ik ging douchen ofzo, dan week hij geen moment van haar zij om alles in de gaten te houden.

Wij hebben een grote hond (ruim 50 kg) en 3 katten. De hond is erg lief voor de kinderen. Als die de kans krijgt geeft hij ze een grote lik in het gezicht. Moet wel zeggen dat nu hij wat ouder wordt (8 jaar) hij wel wat knorriger wordt en ik hem dus extra in de gaten hou met de kinderen. De katten komen het liefst op schoot liggen als ik Maik een fles aan het geven ben. Ze vinden het wel gezellig.

Dit is onze hond bas, hij ligt waar de kleine ook ligt. Voor de box bij het wipstoeltje. Als ik de kinderwagen pakt dan staat hij er al bij zo van waar gaan we heen?

En nog een poes, die is nu wat gewend aan de kleine

Ps bij de hond kon ik het censuur balkje niet vinden

Ook hebben wij nog 4 kippen en een haan.Daar merk ik niks aan.

Wij hebben hier alleen maar een mini dwerghamster!

Moet wel zeggen dat sinds Shenaya er is hij merkt dat de aandacht gedeeld moet worden.. Hij wil wat vaker uit zijn kooi ontsnappen :p

Verder duikt hij onder in de kooi als Shenaya huilt..

Terug
Bovenaan