hebben jullie ook last van benauwdheid en/of gauw buiten adem?

hey hoi
vroeg me zo af of jullie er nu ook last van hadden.
als ik even op de fiets heb gezetten ben ik al gauw benauwd.
als ik de trap op en af ga ben ik ook veel gauwer buiten adem.
jullie daar ook nu meer last van?
groetjes marielle

Hoi Marielle,
Ik ben ook snel buiten adem. Maar is ook niet zo gek, want bij mij ligt de baby al tegen mn middenrif aan. Dus daar zullen we het mee moeten doen tot het einde vrees ik! Maar is af en toe wel lastig. Nu ik weer aan het werk ben is het wel vervelend aangezien ik daar af en toe wel een sprintje moeten trekken of een potje moet stoeien. Maja, ik denk maar zo, zo blijven we een beetje in conditie voor de bevalling he haha.
Liefs,
Mar

Ik ken het helemaal. Als ik 2 trappen heb gelopen, moet ik toch ff rustig aan doen. Ook een eindje fietsen gaat allemaal niet meer zo snel en dan idd helemaal buiten adem.
Och ja, ik zit er niet zo mee hoor. Gewoon een beetje rustig aan doen ;)

Ja hoor helemaal herkenbaar. Dit waren zelfs voor mij de eerste zwangerschapsverschijnselen. Nu met de dikke buik wordt het alleen maar erger. Ik voel me soms net zo'n oud wijf.
Groetje..

Heb ik ook last van... als ik even met de hond heb gelopen of heb gefietst. Vooral op het werk heb ik er last van, sta ik soms echt een beetje te hijgen... echt stom!

hoi marielle heb ik ook hoor die benauwdheid, zelfs snachts. Moet ik echt letten op mn ademhaling en zelfs dat helpt soms niet. En sneller buiten adem..ja dat was voor mij het teken dat ik zwanger was, merkte het meteen aan mn conditie. Fietsen en lopen gaat inderdaad niet meer van een leien dakje..ach nog maar even he

hoi hoi,

ben blij dat je het zegt !

ik vond mezelf zo'n muts ! ik heb al vanaf vroeg in de zwangerschap last van kortademigheid. voor die tijd ging ik gerust 2 keer p week 's avonds nog even een wandeling van 3 a 4 km maken, maar dat is helemaal over hoor.

en ook als ik de trap op moet....ik sta gewoon te hijgen.

ik was al bang dat mn conditie helemaal weg was en dat ik daardoor weinig energie zou hebben voor de bevalling.

maar gelukkig is dit dus gewoon.

mooi.

x jessica

fijn dat er meer zijn.
hmmmm natuurlijk niet fijn het benauwd zijn dat zeker niet.
maar ben dan inderdaad niet de enigste.
ik had er niet gelijk in het begin van de zwangerschap last van maar op een duur wel verneemde ik het met de trap op gaan.
nu nog meer met een stukje fietsen.
nog vervelend bij mij. ik heb het idee dat me lucht gaat vast zitten midden in tussen me borsten en dan wil ik zo graag een boer laten :)
haha maar ja helaas dat heb ik nooit gekunt.
wel onverwacht.
erg vervelend. op een duur voel hoor je het wel naar buiten komen en dat voelt dan ook eerst heerlijk opgelucht.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan