hebben jullie ook last van je hormonen???

A

Anoniem

Guest
ik vraag me af als je stopt met de pil je ook last krijgt van je hormonen
ben namelijk nog maar kort gestopt, maar kan af en toe om het minste geringste in tranen uitbarsten
net zoals als je ongesteld moet worden
zijn er meer mensen die hier last van hebben???

ik heb dit gehad toen ik van de pil overging op een spiraaltje. Toen merkte ik al wat een invloed de hormonen van de pil hebben op je lijf / geest. Nu mijn spiraaltje eruit is, merk ik vrij weinig, behalve dat ik ongesteld ben en ik ook echt last heb van al die bijverschijnselen zoals vroegen ( buikpijn, vreetbuien, en chagerijnig)

Maar en zit 1 voordeel aan stoppen met je anticonceptie, ik heb enorm veel zin om te vrijen, veeeeell meer als van te voren. Hebben jullie dat ook??

liefs gridje

hoi
ik merkte heel duidelijk verschil, het gevoel dat ik er meer bij was, mere rust en minder mist. niet dat ik dat eerst voelde maar toen ik stopte merkte ik toch verschil.
Ik moest vanwege een andere (medisch) oorzaak stoppen met snoepen, dus helemaal geen koekjes, chocolade, snoep chips etc en ook geen light en gewone frisdranken meer. ik merk wel dat nu na een maand dat steeds makkelijker wordt en zelfs nu ik  ongesteld ben vrijwel geen trek meer heb in al die dingen en mijn stemmingen veel stabieler zijn. terwijl ik daarvoor echt op strooptocht kon zijn nara alles wat suiker was. een mooie bijkomstigheid dus. (helaas nog wel de krampen etc)

hoi hoi,

ik voel mezelf heel goed sinds ik gestopt ben.
meer zin om te vrijen, meer energie.
ben echter wel emotioneler, de tranen komen wat sneller.
heb helaas ook alle menstruatie klachten weer terug en er beginnen weer wat puistjes op te komen.
er zitten voor mij dus voor en nadelen aan.
maar verschil merk ik zeker wel.

groetjes kwinty.  

Hoi meiden,
Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik veel emotioneler geworden, sneller huilen etc...
Ik hoef maar iets ontroerends te zien... en daar zijn de tranen weer..
Misschien is het ook geestelijk... Je bent toch veel meer bezig met het zwanger worden en dat is toch een aparte tijd. Misschien door de spanning ( de goede en de slechte) die dat meebrengt, ben je ook wat emotioneler.

Liefs Mylene

Terug
Bovenaan