Hebben jullie ook wat onrust

Hebben jullie dat ook....

Nog maar een paar dagen werken en dan verlof. Dat klinkt heel fijn maar ik krijg er een beetje stress van.

Voor mijn idee moet dan ook alles in huis klaar zijn, alles schoon, kaartjes uitgezocht enz. enz.

Ik probeer alles tegelijk maar het wil allemaal niet zo lukken. In plaats van kleine klusjes zie ik het alleen maar als bergen werk. Zeker nu de zwangerschap op zijn eindje loopt wordt je ook meer afhankelijk van andere mensen voor hulp en dat wil ik dan meteen :) maart zo werkt het natuurlijk niet.

Nu ik lees dat de eerste dames bevallen zijn denk ik.... het kan ieder moment gebeuren, dat is natuurlijk niet helemaal relevant maar maakt me nog onrustiger.

Dinsdag moeten we voor een echo bij 32 weken om te controleren of het nierbekkentje nog vergroot is zoals bij de 20 weken echo naar voren kwam. En daar heb ik dan helemaal geen stress om, dat komt wel goed denk ik.

Maar of mijn ramen voor de bevalling nog gezeemd zijn..... daar zit ik toch over in de heg.

Hebben jullie dit ook of ben ik de enige die het allemaal niet meer zo helder ziet.

ik lees mee vanuit de augustus-club en ik herken het nu al, terwijl ik pas eind augustus ben uitgerekend. Ik word echt moe van mezelf, zie alle kleine klusjes als enorme bergen en alles moet af en alles moet nu! Ik zie ook alle kleine details, zoals kleine vlekjes verf op de muur, die een ander helemaal niet ziet en ik ook nooit in anderhalf jaar heb zien zitten, maar nu dus opeens wel. Het liefst zou ik het hele huis opnieuw schilderen, maar dat vind m'n man niet zo'n strak plan... :) En voor mij is het ook noodzakelijk dat de ramen gezeemd worden en de keuken gesopt en ... en .... Maar goed, ik heb dus nog even, maar blijf er wel de hele tijd in m'n hoofd mee bezig, waardoor ik nog vermoeider wordt dan ik al ben.
En ook op m'n werk wil ik vanalles en nog wat af maken, maar ik werk al sinds januari 75%, dus dan zijn de diensten maar 6 uur ipv 8,5 en die 8,5 is normaal gesproken al te weinig voor me.

Succes met alles, Het zal de nesteldrang wel zijn, denk ik. Ik heb er alleen al een hele tijd last van... Wat mij wel helpt is lijstje maken en dan afstrepen en aan m'n man vragen me een beetje tot rust te roepen.
Ook succes met de echo dinsdag.

Oh, ik herken het zo! Ik voel me ook de hele tijd onrustig en ik wil gewoon dat het klaar is, maar er moet voor mijn gevoel nog zoveel gebeuren! Ik kan me helemaal in je vinden hoor.
En inderdaad, het zal de nesteldrang wel zijn, maar het is o zo vermoeiend!

ik heb er geen onrust tegen, maar er zijn zeker nog dingen die ik af wil hebben, inderdaad de ramen, keukenkastjes en ik wil alles nog wassen en dan de babykamer nog een keer goed uitsoppen, gelukkig hoef ik alleen dinsdag nog te werken en dan heb ik verlof. ik voel me nog heel goed, dus ik denk dat ik volgende week al wel veel dingen gedaan heb.

Ik begin ook wel onrustig te worden, ben nu 34 weken, en ga nog 1 weekje door dan ga ik met verlof. Maar heb sinds week 28 erg last van bekkeninstabiliteit en het wordt steeds erger, kan sinds dit weekend amper lopen .. Man voel me net een bejaarde, wil nog zoveel doen maar 't gaat allemaal niet zo goed meer. Met m'n 22 jaar hmpff

zo wat fijn al die herkenning, begon al te denken dat het aan mij lag.... :)

Dat lijstje met dingen die nog moeten is wel een hele goeie, hoop dat het wat rust geeft en het voelt vast heerlijk om het een en ander weg te strepen. Bedankt voor de tip.

Als je ook lichamelijk niet meer zo goed uit de voeten kunt is het nog lastiger denk joycesdh.

En augustus duurd idd nog even AngeliquedeJongPostema dus ik hoop dat het tegen die tijd bij jou wat minder wordt :)

heel erg bedankt voor jullie reacties het doet me goed.

welkom in de wereld van de nesteldrang :D haha
Hier precies hetzelfde.. Ik heb het al vrij vroeg in de zwangerschap gekregen. Het helpt dan niet dat wij nog steeds aan het verbouwen zijn.
Probeer rustig te blijven en alles op je eigen tempo te doen. want als je het nu doet, wil je het volgende week weer doen. (noem bijvoorbeeld; ramen wassen)

Terug
Bovenaan