Hebben jullie ook zo'n dorst?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb toch zo'n vreselijke dorst, word er helemaal gek van. Ik hoef niet bang te zijn dat ik niet aan mijn 2 liter per dag kom! Het begint zodra ik opsta. Nee, eigenlijk niet eens, want het is 's nachts niet opgehouden. 's Nachts word ik wakker en ook dan moet ik even drinken. Heel de dag door, 24/7 drink ik water, thee, niets helpt. Het is niet zo dat ik dingen eet waar vreselijk veel zout in zit ofzo.
Herkent iemand dit?

Groetjes Sharon.

hahaha ik ken het ja! ik heb tegenwoordig een flesje water naast mijn bed staan en een glas water want ik ging er elke keer uit om te drinken!

Maar ja, door dat   drinken moet je dus wel weer plassen en daar ben ik dus vooral mee bezig 's nachts haha!

Ik weet niet precies waardoor het komt eigenlijk maar het hoort er bij denk ik

hoi sharon! Wat angelaatje85 schrijft zou ik ook geschreven kunnen hebben!
Het hoort er idd bij! En geeft niet veel water drinken is alleen maar goed, nadeel is alleen veel plassen maarja
succes liefs diana

Jaaa, ken dat helemaal... Als we 's avonds zitten te eten, dan eet ik misschien 3 hapjes en de rest drink ik haha...
Gr. Anne-Marie

dat heb ik dit keer ook en de vorige keer, toen ik zwanger was van mijn zoontje,  ook. Ik dacht de vorige keer, voor ik wist dat ik zwanger was zelfs aan suikerziekte vanwege die enorme dorst en dat ik zo moe was, bleek ik toen zwanger hihi. Dit keer heb ik ook enorme behoefte om melk te drinken, terwijl ik dit dus normaal nooit drink, is wel grappig.

ook ik heb de hele dag en nacht dorst en heb ook standaard een flesje water naast mijn bed staan. hoort erbij dus....

http://

Hoi,

Ja ik herken het ook, ben nog niet zolang zwanger 5wk en 3dg maar ik heb ook erg veel dorst, ik drink ook veel water en thhe, net een broodje gegeten, maar een glas melk en een glas sap erbij gedronken, als ik teveel praat krijg ik een droge mond en ook gelijk dorst, wat minder kletsen haha.

Het hoort erbij en ik geniet er alleen maar van.
LIefs Kyrabella

Haha, ja, ik heb het ook! Echt zuipziekte! Ik blijf maar uit die Spa-blauw-flesjes lurken!
Normaal drink ik veel cola light maar daar heb ik nu helemaal geen behoefte meer aan. Ik wil alleen nog maar water!!!!!! Liters!!! Nu!!!! Slappe thee en melk is ook goed, maar in cola of sap heb ik geen zin meer.
Grappig dat jullie dat ook hebben.

Groetjes, José

Terug
Bovenaan