Hebben jullie ook zo enorm veel buikpijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi ik heb een vraagje aan jullie?
Ik heb al weken lang veel buikpijn en het word steeds erger.
Nu had ik dat al wel vanaf het begin maar de afgelopen week is het wel heel erg.
Ik kon gisteren gewoon de bank niet meer uit van de pijn.
Ik krijg ook mijn benen niet meer goed omhoog en heb veel last van mijn schaambot.
Ik wil ook niet iedere keer naar de vk bellen voor alles dus vandaar dat ik jullie eerst om advies vraag.
Gr lisette

Ik herken dit helemaal!
Ik heb het er vorige week met mijn vk over gehad. De pijn in het schaambod is door mijn vk verklaard doordat de baby is ingedaald. Het hoofdje drukt nu continu in het bekken en tegen het schaambod.
Ik weet niet of je ook laag in je buik elke keer pijn hebt? Ik heb namelijk elke keer laag in mijn buik pijn en zodra ik ook maar iets anders doe dan stil zitten of liggen heb ik een harde buik. Als je een gevoelige baarmoeder hebt kan dit ook komen door de druk van het ingedaalde kindje. Je kan dan pijn onder in je buik krijgen als je opstaat met gevolg een harde buik.
Er was weinig aan te doen, veel rust houden en niet te veel meer willen doen. Ik had er ook bekkenpijn bij en ze zei dat ik als ik wat langer wilde lopen mijn bekken kon ondersteunen met een bekkenband of een sjaal strak om mijn bekken geknoopt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

X Cathelijne

Terug
Bovenaan