Hebben jullie ook zo last van een bloedneus?

Hey allemaal,

Sinds ik zwanger ben had ik eerst last van men tandvlees dat bloede,maar ja nemen we erbij he :)
Nu heb ik voor de rest nooit problemen gehad of zo met een bloedneus...
Nu sinds een tijdje heb ik wel wel als ik smorgens men neus snuit bloedklontertjes(sorry probeer het hier nog wat proper te zeggen)
Maar nu deze week heb ik toch zeker een keer per dag een echte bloedneus,is wel irritant maar zou dit mss erges op wijzen of zo?
Ik was eergisteren in de babywinkel en ineens weer een bloedneus,weet echt niet hoe dat komt want heb dit echt nooit gehad...
Nu wij als zwangere hebben wel enkele liters meer bloed dan normaal heb ik eens gelezen,is het nu dat bij mij alles wat overloopt en het toch ergens moet weggeraken :) haha
Ik moet volgende week naar men gyn en ga dit toch eens vragen,mss is het wel niks maar kan het toch beter even zeggen he:)
Liefs orchideke

Hoi hoi,

Dit kwam ik net per toeval tegen op kindjeopkomst.nl

Bloedneus
Tijdens je zwangerschap kan een neusbloeding eerder optreden omdat de fijne bloedvaten door het grotere bloedvolume meer belast worden en de bloedstolling iets verminderd kan zijn.

groetjes,
Patricia

Hoi,

Nou ik heb al de hele zwangerschap  regelmatig last van bloedneuzen. Het heeft idd met je bloedvaatjes te maken, die springen gewoon eerder.
Maar het kan weinig kwaad hoor. Het is alleen erg vervelend. Ik heb er zelf vooral 's nachts last van. Dus ik schrik gewoon soms van mezelf de volgende ochtend als ik in de spiegel kijk, ik zie er dan niet uit! hihi

Groetjes Rinszz 34 wk

hoi
dat heb ik ook
nu terug van mijn zwangerschap 5w6d en van mijn zoontje had ik dat ook maar ik het het meestal op dagen dat ik heel moe ben
al ik dan lekker geslapen heb dan heb ik er gaan last meer van

groetjes

Hey,

Wel leuk dat ik niet de enige ben...niet dat ik jullie het toewens hoor :)
Maar ben toch al niet meer zo ongerust nu ik weet dat het wel niet zo erg is...
Hopelijk verdwijnt dit na de zwangerschap maar ja da is nog even afwachten he...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan