hebben jullie ook zon hekel aan...

die vreselijke reclame van stop meisjesabortussen in india?
ik word er gewoon triest van als ik m zie
en de eerste keer dat ik m zag schrok ik gewoon.....

vreselijk!!

ik breek even in van het juli forum. ja ik vind het ook een vreselijke reclame, ik verwacht een meisje en ik heb een meisje. moet er niet aan denken dat zulke dingen gebeuren. gelukkig zijn mijn meisjes aan de goede kant van de wereld.
het is aan de andere kant wel heel goed dat we nog eens met onze neus op de feiten worden geduwd. want er gebeurt nog teveel tegen meisjes dat niet door de beugel kan. en dat ook niet alleen in india, maar ook in china ed.
maar nogmaals het is wel een k#$!t reclame om het zo te zeggen. en idd vooral als je een meisje hebt rondlopen en er een op komst hebt.

ik heb ook 3 meiden.....en ja...t is afschuwelijk wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd...en waarschijnlijk is dit t gewenste effect wat ze met deze reclame willen bereiken....maar ik vind t zo erg!!...:((...als ineens dat beeld weg floept...

Ik vind het ook een rot reclame. net als die reclame voor moeders met Aids dat die ooievaar een roofvogel de hele tijd prikt en dat er dan overal bloed zit bij die ooievaar. Helaas zijn ze blijkbaar nodig, maar ik word er echt beroerd van

Terug
Bovenaan