Hebben jullie ook zoveel echo-s?

Ik was benieuwd of jullie nog veel echos gaan krijgen ik ben bijna 11 weken en heb er 2 gehad,nu zei de verloskundige dat hij de volgende keer(met 13 weken weer ga kijken)en dat hij de volgende afspraak met 16 weken het geslacht zou kunnen zien/opzoeken.nou mij hoor je niet klagen,ik vind het natuurlijk helemaal super.bij de 1ste nu ruim 4 jaar teug,kreeg ik nog maar 2 echos,bij mn zoontje die 1 word heb ik 4 echos gehad,maar u blijkt dat ze bij iedere controle gewoon even via de echo gaan kijken,
ow ja bij mn zoontje kreeg ik nog de keuze:ze konden met 16 weken het geslacht opzoeken alleen betaalde je dan 25 euro.nou toen maar gewoon gewacht op de 20 weken echo,maar nu gaan ze dus wel kijken.
liefs jootje

Hoi, indien jou VK een echo apparaat heeft kan het zijn dat zij gewoon een echo maakt, omdat zij zo'n echo voorhande heeft.
MIjn VK maakt ook vaak echo's, maar dit zijn geen medische echo's. Voor de 12 en 20 weken echo, moet ik naar een erkende echo centrum. Anders wordt het niet vergoed.
Vind het zelf erg fijn dat mijn VK een echo heeft staan, dan kunnen we elke keer even kijken naar ons kindje!

Succes Yvonne

Bij ons niet en ik denk dat zolang alles goed gaat wij alleen nog met 20 weken een echo krijgen. Misschien doen we nog een pretecho, daar zijn we nog niet overr uit.
Jammer maar helaas ;)

Ja ik krijg ook veel echo's maar mij hoor je niet klagen haha. Ben nu 14 weken zwanger (morgen 15) en heb al 4 echo's gehad. Ik loop in het ziekenhuis bij de gyn en de vk en die maken bij elke controle een echo dus ik krijg er nog aardig wat. Volgende keer dat ik moet komen is de 20ste en dan krijg ik er weer 1 en dan komt alweer de 20 weken echo dus ja ik ben gezegend met veel echo's haha.

xx

hier ook veel gehad, 14 weken en 4 echo's
maar dat had allemaal een reden
normaal is 3x per zwangerschap, dat was bij mijn vorige nog 2, maar toen had ik ero ok 8 gehad.

tja bij ons gaat het vaak niet op de normale manier hihihi
kreeg zelfs een echo met 30 weken omdat ik te zwaar was bij aanvang van de zwangerschap! blijkt ook een reden te zijn voor hun

ach ja ik bne blij, zou het niet kunnen, 9 maanden lang en maar 2x kijken
groetjes sabine

Terug
Bovenaan