Hebben jullie "Wij jonge ouder" van september al ontvangen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

volgens mij hebben de meeste van jullie wel de babydoos van de prenatal aangevraagd en dan krijgen jullie ook het blad "wij jonge ouders".
Misschien dat ik wat ongeduldig ben hoor, maar ik heb het idee dat je dit blad altijd al een week of anderhalf voor de daadwerkelijke maand begint al binnen krijgt. Nu heb ik het blad van september nog niet ontvangen. (Heb genoeg te doen hoor, maar kreeg ineens de behoefte aan leesvoer ).  Ik  kwam van al die andere bladen de september nummers zelfs al in de winkel tegen.
Hebben jullie hem toevallig al ontvangen?

Groetjes Elise

Hoi,
Toevallig is ie vandaag binnengekomen! Een vriendin uit dezelfde plaats  krijgt dit blad ook nog en die krijgt t ook vaak een paar dagen na mij.
Maar goed, je kunt em dus elk moment binnen krijgen.
Grts, daantje

Ben dus inderdaad gewoon net iets te ongeduldig.

Had ik vorige week ook, ik dacht, ik wacht op de post, dan zit daar als het goed is een brief van de kinderopvang bij. Ondertussen was het kwart voor twee dus ik dacht, blijkbaar geen post voor mij vandaag. Ik de kinderopvang bellen en wat denk je; Ik hang op en nog geen 10 minuten later komt de postbode met de post waar ik op zat te wachten.

Nu ik zo al die dagen vrij ben, heb ik blijkbaar de tijd om overal op te letten en geen geduld om te wachten. (Begin ondertussen ook al een beetje ongeduldig te worden mbt de zwangerschap zelf, kleine mag van mij wel komen)

Groetjes Elise
37wkn+3 dgn

Ha, ha, heb ik ook hoor! Ik vind de dagen best lang duren, dan begrijp je bijna niet meer dat andere mensen het wel eens heel druk kunnen hebben.
Ach, wie weet hebben wij het binnenkort ook wel weer lekker druk. Maar dan met onze kleintjes.

Ook ik heb hem vandaag ontvangen. Hij wordt bij mij trouwens niet door de reguliere post bezorgd maar door select mail (of zoiets). Die komen bij mij altijd pas 's avonds langs.

Groetjes Nathalie 39 -1

Terug
Bovenaan