Hebben jullie spullen over uit hetkraampakket?

Kijk dan eens op de website www.stichtingbabyhope.org! Daar staat een hele lijst met spullen die ingezameld worden om kraampakketten te maken voor mensen in Benin en Tanzania! Dat is altijd beter dan in de kliko! Er staat ook een lijst met inzamelpunten.

Groetjes van Marloes

dank je, wat een goed idee.
De doos met restanten staat nog steeds in de slaapkamer en moet nodig opgeruimd worden. Zelfs hier in het hoge noorden zijn inzamelingspunten. Klasse!!!

Ik had maar een paar dingetjes over uit het kraampakket en er is geen inzamelpunt in Deventer, dus heb ik maar wat over de post gestuurd :)
Een prima initiatief!

Hoi,

Ik ben dat gelukkig al heel lang kwijt. Mijn kraamverzorgster vroeg of ik dat wou houden of weggeven zodat zij het naar een verzamelpunt zou brengen. Ik heb nog wat dingen er uit gehaald. Zoals de alcohol en de zeep maar de rest heb ik lekker meegegeven.
Ook best handig als hun dat al doen anders staat het waarschijnlijk jaren op zolder ofzo :)

Groetjes,

Frieda

He Marloes
Goed dat je dit nog eens vermeld. Had in augustus ook al een berichtje hierover geplaats, maar kreeg toen weinig reacties. Is echt een hele goede zaak en tja is idd beter dan de kliko.
groetjes daan

Terug
Bovenaan