Op 7 september 2007 ben ik bevallen van een prachtige dochter. Zij is dus nu twee en een halve week oud. Op zich verloopt het allemaal soepel maar soms voel ik me toch een beetje onzeker. Graag zou ik wat tips willen. Om de drie uur wordt ze verschoond en daarna gevoed. Als ze daarna wakker blijft ga ik lekker met haar knuffelen en tegen haar praten vervolgens zet ik haar in de box maar dit houd ze ongeveer vijf minuten vol en dan mist ze me al weer. Het liefst wil ze de hele tijd vast gehouden worden als ze wakker is maar ja ik heb ook nog andere dingen te doen. Als ze bijlft huilen dan pak ik haar, troost haar en dan naar bedje toe. Huilen, huilen na tien minuten weer troosten en dan weer in bedje leggen soms slaapt ze daarna maar soms houd ze niet op en dan ga ik haar toch weer pakken en dan is ze stil, vervolgens valt ze dan bij mij in slaap.. Ik wil haar leren zelf in slaap te vallen maar best moeilijk om vol te houden als ze zo huilt. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen??????