Hebben jullie zelf het geslacht kunnen zien op de echo ?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

We hebben een tijdje terug onze 20 wkn. echo gehad en wilden niet weten of het een jongetje of meisje is. Toch hebben we stiekem wel gekeken.
We dachten echt te zien dat het een jongen is, bij de opname vanaf de zijkant zagen we duidelijk iets zitten.
We vinden het niet belangrijk wat het wordt, maar raden blijft leuk !!
Hebben jullie ervaring hiermee ?

Groetjes, Sophie

Hallo Sophie,

Haha, ja raden blijft toch het leukste!
Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar bij onze 20 weken echo zag de echoscopiste het zo ranzendsnel dat we denken dat het een jongen wordt. Ze zette namelijk dat "ding" op mijn buik en vroeg meteen bij het eerste beeld of wij wilden weten wat het wordt. Haha, ik ben toch wel benieuwd nu.
De verassing vind ik toch het leukste. Als je het van te voren weet, hoef je alleen nog maar te wachten tot het komt. Dan duurt het wachten zo lang. En nu kun je lekker fantaseren. Het lijkt me een mooier moment om het bij de bevalling pas te horen.

Groetjes Mineko

Hey Hallo!

Wij hebben er voor gekozen om het geslacht wel te weten..
Door de ligging van onze kleine duurde het even voor ze het kon zien, maar toen de kleine goed lag kon ze het ook heel erg snel zien..

Ze zei ook ik zag het meteen.. en bij ons was het echt een meisje!

Wij dachten eerst ook een jongen.. Wat hebben we dan gezien? Nou de navelstreng :)

Raden is leuk.. maar je kunt het flink fout hebben daar zijn wij wel achter gekomen!! :D

Succes en plezier met fantaseren over het geslacht!! :)

xx Annelies (34 weken)

Terug
Bovenaan