Hebben meer mensen dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Als ik mijn eisprong heb, voel ik altijd een paar dagen lang steken onderin mijn buik, de ene keer links, de andere keer rechts (dat is dus normaal). Maar ik vind het een beetje gek dat het een paar dagen aanhoudt. Hebben meer mensen dit? Weet iemand of je eitje dan komt als de steken net beginnen, of juist vlak voor de steken ophouden? Ik ben zo bang dat er een eileider verstopt zit of zo. Alvast dank voor jullie reacties!

Groetjes Noor

Hallo Noor,

Ik heb dat ook hoor! Of het normaal is weet ik niet?? Ik heb volgens de testen 14 en 15 sept mijn eisprong ergens moeten hebben, en nu een week later heb ik ook een beetje een raar gevoel, een soort druk en als ik me uitrek een steken gevoel?? Ik weet niet wat het is maar ik ga er maar vanuit dat het er allemaal bij hoort, ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben....

Hoi Noor,

Ik heb dat ook, nu drie keer gehad, de eerste keer een dag of 4 en de andere keren twee dagen. En de eerste twee keren werd ik precies twee weken nadat de pijn over was ongi.
De derde keer is nu bijna drie weken geleden en als ik zondag nog niet ongi ben ga ik toch maar eens een test doen, wie weet.

groetjes MP

Wel een hele geruststelling dat ik niet de enige ben! De pijn is nu weer afgezwakt, af en toe nog een klein steekje. Spannend hoor MP, wanneer ga je testen? Laat je wel even weten of het "raak" is?!

Rubyred, ik had vorige maand ook enorme buikpijn een week na mijn eisprong, een week daarna was ik overtijd en had ik een licht streepje op een test. Later toch ongi geworden maar ik denk nu dat ik een hele vroege miskraam heb gehad, volgens een item dat laatst bij editie nl was eindigt 50% van alle zwangerschappen in een miskraam. Omdat die dan heel vroeg komt weten de meeste meiden niet dat ze zwanger zijn geweest. De bloeding was bij mij ook veel erger dan normaal. Nu maar hopen dat er wat goede hormonen zijn blijven hangen!

Hoi Noor,

Gisteren een test gedaan en ja hoor, positief, ik ben zwanger!!!!!!!!!!!
Als ik uitga van m'n laatste ongi ben ik 16 mei uitgeteld maar als ik uitga van m'n eisprong 26 mei. Zal wel een echo worden gemaakt voor de goede datum.

groetjes MP

Terug
Bovenaan