hebben schoonmoeders ook last van zwangerschaps hormonen?

vraagje?
krijgen schoonmoeders opeens ook last van hun hormonen als ze er achter komen dat ze oma worden?
heb een lieve schoonmoeder maar op dit moment raakt ze over alles overstuur vb op dit moment heeft zij er last van dat ze het nog niet aan de buurvrouw mag vertellen omdat de eerste drie maanden nog niet voorbij zijn.en uit dit door boos/verdrietig mijn man te bellen.wij ontnemen haar de vreugde van het vertellen.

iemand advies? aub
liefs sofia

Yep... Voorlopig vertel ik ze niet.. Mijn moeder vond het al vreselijk toen ze voor het eerst oma werd met 46 jaar.. ;) kan me ook best voorstellen hoor. De 2de was ze boos toen ik het pas vertelde na 11 weken. Dit keer ga ik het toch later vertellen, of ze vraagt erna dan ga ik niet liegen.

ja het is zo jammer dat er aan alle leuke mannen zo'n verschrikkelijke schoonmoeder vast zit hahahaha!! snap het niet hoor, mijn moeder is echt een schat van een mens, mijn man kan het super met haar vinden maar mijn schoonzusje kan niet met d'r opschieten, toch raar hhahah!!

ik heb het met mijn moeder, ik vertelde het haar da ik zwanger was en keer te horen je bent gek waar begin je aan en heb het haar deze week verteld dus ik baalde ook al, ik vind dat andere gewoon moeten respecteren hoe wij het willen,,,,

Ik heb een geweldige schoonmoeder! Die is alleen maar helemaal in de wolken met het nieuws. Ik heb wel het idee dat je relatie veranderd als je je ouders/schoonouders opa/oma maakt.
De aandacht verschuift dan naar de kleinkinderen...
Is niet erg toch?
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan