hebben sommigen dit ook mee gemaakt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
Ik ben 5wk zwanger joepie
Maar ik zit de hele tijd te denken aan wat ik 3 weken geleden heb mee gemaakt.
Het begon zo ik kreeg enorme pijn boven mijn liezen stekende pijn en onder buik.
Ik ben toch naar de dokter gegaan en die dacht een blinde darm onsteking.
Dus ik moest door naar de spoedeisende hulp.
Daar werd bloed afgenomen foto gemaakt urine ingeleverd.
In ben onderzocht door verschillen de doktoren.
Kenmerken van een blinde darm had ik wel maar ze konden niks uitblijken op de
foto en het bloed.
We hebben ook verteld over onze kinderwens waar ze heel lang op door praatte,
wat wij heel apart vonden want dat kon toch niet zijn dat ik zwanger was en
nergens vanaf wist ik was toen net 2 weken terug ongesteld geworden dus ik
zat net op de helft voor dat ik weer os moest worden.
Maar ze deden toch een test omdat mijn urine ook troebel was.
Daar uit bleek dat ik niet zwanger was maar dat kunnen ze toch nog weten
want dan zou ik eigelijk nog maar 2wk zwanger zijn en dat kun je
nog niet testen????????
Maar ja ben er weg gegaan met het recept bed/bank rusten waarschijnlijk
spastiche darm.
Zou die pijn niet allemaal geweest zijn van de innesteldag.
Want ik heb is gekeken wanneer dat ongeveer was en de datums komen allemaal
ongeveer overheen.
Nou is mijn vraag wie heeft dit nog meer gehad of lag het echt aan mijn
spastiche darm.
Groetjes sanne

Ik denk dat die ongi geen echte ongi is geweest en dat ze dus wel degelijk kunnen testen!!! Apart verhaal dat wel! GEFELICITEERD in ieder geval!!
gr.Ing

Hoi Sanne,
Van harte gefeliciteerd alvast!
Een vriendin van me had een zelfde soort verhaal, maar is niet naar huisarts geweest ofzo.
Zij had bij de eerste en nu bij de tweede ook erg last van buikpijn. Voor zover ik weet zonder bloedingen. En zelf herken ik het ook. In de eerste 3 maanden krijg ik 1 keer zo enorme buikkrampen (ook spastische darmen), dat ik dan steeds maar weer denk dat ik een miskraam krijg. Maar het gaat steeds goed.
Kennelijk moet je lichaam aan de hele verandering erg wennen.
Die bloedingen kunnen heel goed van de innesteling komen, hoor.
Groetjes!
Joke

Hoi Sanne

Ik ben blij dat ik nou eens iemand met "mijn" verhaal hoor....
Heb precies hetzelfde verhaal gehad op 1 okt vorig jaar met het enige verschil dat ik niet zwanger was toen...
Ook buikpijn onderin mijn buik rechts, net na mijn eisprong (die voel ik dus dat wist ik)
Ook ziekenhuis terecht gekomen, niks kunnen vinden.
Wat ik me afvraag had jij ook dat de pijn door straalde naar je rug alsof je één rechte lijn kon maken met de pijn voor en achter? En moet/moest jij ook veel plassen?
Bij mij hebben ze ook een test gedaan voor eventuele buitenbaarmoedelijke zwangerschap die was negatief. (ze kunnen wel testen zei de dokter zo vroeg)
Uiteindelijk na een paar maanden van onderzoeken enz kwam het er op neer dat ik last had van verstopping (?) En ze denken dat ik daardoor zo'n pijn heb gehad die nacht dat het tegen me blaas aan is gedrukt en dat mijn blaas daardoor van slag was enz..
Heel apart verhaal maar uiteindelijk ben ik nu precies 11 weken zwanger en ga nog steeds heel veel naar de wc om te plassen dat is helaas nog niet veranderd. Loop wel bij een bekkenbodemfysiotherapeut en hoop dat het gaat helpen.. Maar weet wat je die dag/nacht gevoeld heb ik kon niet meer liggen van de pijn..
Groetjes Daantje 28

Hoi Sanne,

Ik denk dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt als jij. Een paar dagen na mijn eisprong werd ik s'nachts wakker met ontzettende pijn links onder in mijn buik net boven mijn lies. De pijn was erg hevig, ik voelde het eerst zachtjes opkomen en dan werd het erg heftig en dan zakte het weer af. Ik dacht ook aan een blindedarmontsteking of een spastische darm of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het heeft zo'n 5 uur geduurd en ik had me voorgenomen om naar de dokter te gaan de volgende ochtend maar toen was werd het al steeds minder en ben dus niet meer gegaan. Ik ben dus ook gaan rekenen toen ik zwanger bleek of dit misschien met de innesteling te maken had. Ik heb wel vaker last van mijn darmen dus ik houd het op een spastische darm maar misschien dat in combinatie met de innesteling het een extra heftig effect gaf, ik weet het niet en het is ook niet meer te achterhalen. Ik ben inmiddels 12 weken en 3 dagen zwanger en alles gaat gelukkig goed. Dit is trouwens mijn derde zwangerschap en heb dit ook nooit eerder meegemaakt.

Had jij ook wel eens eerder last van je darmen??

Groetjes
Lidewij

als je nu 5 wkeen zwnager bent, dan had je 3 weken gelden je eisprong. En je eisprong kan dusdanig pijn doen, dat je het idee hebt dat er iets anders mis is.

Ik heb dat zelf wel eens gehad. Wij waren toen niet bezig om zwanger te worden, maar ook bij ons werd er gedacht aan een blindedarmonsteking. Achteraf dus gewoon een eisprong geweest.

Miep

quote: L1971 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2007 10:02:05'));

Hoi Sanne,

Ik denk dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt als jij. Een paar dagen na mijn eisprong werd ik s'nachts wakker met ontzettende pijn links onder in mijn buik net boven mijn lies. De pijn was erg hevig, ik voelde het eerst zachtjes opkomen en dan werd het erg heftig en dan zakte het weer af. Ik dacht ook aan een blindedarmontsteking of een spastische darm of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het heeft zo'n 5 uur geduurd en ik had me voorgenomen om naar de dokter te gaan de volgende ochtend maar toen was werd het al steeds minder en ben dus niet meer gegaan. Ik ben dus ook gaan rekenen toen ik zwanger bleek of dit misschien met de innesteling te maken had. Ik heb wel vaker last van mijn darmen dus ik houd het op een spastische darm maar misschien dat in combinatie met de innesteling het een extra heftig effect gaf, ik weet het niet en het is ook niet meer te achterhalen. Ik ben inmiddels 12 weken en 3 dagen zwanger en alles gaat gelukkig goed. Dit is trouwens mijn derde zwangerschap en heb dit ook nooit eerder meegemaakt.

Had jij ook wel eens eerder last van je darmen??

Groetjes
Lidewij

hoi hoi lidewij

ik heb normaal nooit last van mijn darmen   dus vondt het heel raar.
maar ben wat gerustgesteld heel erg bedankt

groetjes sanne

Terug
Bovenaan