hebben we de weegschaal nog kunnen vinden???

A

Anoniem

Guest
Hoi

Weer een weegmoment voor de afvallers!

Hier ging het deze week redelijk vooral in vergelijking met de afgelopen 2 weken.Ben weer vol frisse moed bezig.Vandaag ook weer beginnen met steppen.Heb ik in het begin heel actief gedaan ,maar is een beetje "vergeten"de laatste weken.

Groetjes Jessica

hoi hoi,

ben maandag voor de eerste keer bij de dieetiste geweest
en het eerste resultaat is er al want ik ben twee kilo kwijt,
al denk ik dat het vandaag met roan zijn verjaardag wel wat minder word
maar ik hoop me netjes in te kunnen houden(op een stukje van de mooie taart na dan)

groetjes mascha

Hallo allemaal,

Ik weeg weer 88 kilo +1 dus. Heb deze week een beetje gesnoept maar nog niet eens zo heel veel en dan toch een kilo er aan. Word er moedeloos van

Iedereen weer succes voor deze week

groetjes   Linda

hoihoi,

ben vandaag weer begonnen met de prodimed want heb momenteel veel stress en was bang dat ik alleen maar ging zitten eten. Met dit dieet mag je buiten je zakjes niets en dat kan ik veel beter volhouden dan minder eten sstom he!
Dus vanaf volgende week weeg ik weer mee.

groetjes chimene

Ik heb weer braaf sb gedaan en behoorlijk gesport. Resultaat: 1.1 kilo eraf, weeg nu 79.8, eindelijk onder de 80.
Dat moet ook wel want dit weekend gaat er niets van komen, dagje weg en trouwdag. Mijn doel om over twee weken 80 te wegen heb ik dus behaald. Nu de laatste vijf nog voor eind augustus.

Ok daar ben ik weer.
De weegschaal gaf bij mij vanmorgen 88,9 aan.
Oftewel ik ben bijna over de dip (van 2 weken) heen.
Nog een halve kilo en ik zit weer op het gewicht waar ik 3 weken geleden op zat.
En dan moeten de rest van de kilo's er nog af.
Ik ben gisteren begonnen om echt alles wat ik eet op te schrijven met de kcal erachter.Dit is voor mij altijd een goed stimulans om de ongezonde dingen te laten staanEens kijken of dat deze keer ook werkt!
Wat doen jullie om af te vallen?

Groetjes Jessica

hoi
hier vanmorgen 84,0 kg.niks eraf
ik doe sonja bakker,niet heel streng hoor.daarom zal het ook wel niet zo snel gaan.
gr petra

Zo daar is het schema weer.

Zoals jullie zien mis ik er weer een paar,jammer!
Ik zie dat mijn lijntje doorloopt.Ik had stiekem mijn gewicht van vanmorgen erop gezet om te kijken hoe het ging.Daarna vergeten er weer af te halen.

Groetjes Jessica

PS:De link is......http://www.mijnalbum.nl/Album=GMNNPCM3

Terug
Bovenaan