Hebben we er zin in???

Goedemorgen mama's,

Vandaag is het 21 juni en gaan we naar het stadspark. Hebben we er zin in? Ik in ieder geval wel.
We zien elkaar om 13.00 uur op de parkeerplaats bij het hotel, voor de ingang van het stadspark.

Groetjes,

Annemiek

Goedemorgen,

Hmmm, 13.00 uur is net rond "etenstijd" van Teun, dus komt niet echt lekker uit.
Ik moet even kijken wat ik doe want gisteren had hij een regeldagje en heeft weinig geslapen.... en deze week al (te) veel weg geweest én een druk weekend voor de boeg pfff...je moet keuzes maken...

Groetjes,

Simone

Hallo Simone,

Als 13.00 voor jou een moeilijke tijd is, dan kom je toch gewoon wat later. Als ik het goed gelezen heb,hebben Rosanne en jij elkaar telefoonnummer? Dan bel je toch even als je onderweg bent.

Groetjes,

Annemiek

Berichtje namens Rosanne!!

Rosanne is bij haar moeder en kan niet op het forum dus maak ik dit berichtje namens haar...

Ik sprak Rosanne zojuist en met Loek gaat het niet zo lekker vandaag,
vanochtend maar kort geslapen terwijl hij eerder juist een ritme te pakken leek te hebben. Ze wil nu even kijken of hij dadelijk langer/beter slaapt en anders wil ze hem gewoon thuis in zijn bed leggen en hopen dat het dan goed gaat zonder toestanden.

Kreeg zojuist weer een telefoontje van haar... Rosanne komt niet.
Haar moeder heeft vanochtend op Loek gepast en heeft haar wensen m.b.t. naar bed gaan en inbakeren van Loek niet gerespecteerd en daar is ze behoorlijk kwaad over (zie eerdere berichten hierover) en dus heeft besloten om niet te komen.
Ze vindt het erg jammer maar voor Loek en haar eigen gemoedsrust is het beter van niet. Ze wenst jullie veel plezier.

Ik wacht zelf even af of Teun lekker doorslaapt en wacht met voeden tot hij wakker wordt. Als het nog zinvol is om te komen (qua tijd) daarna dan kom ik, anders niet.
Op zich is Teun een heel makkelijk manneke, maar  ik moet oppassen dat ik daar niet te veel 'misbruik' want ook hij is nog maar 3 maanden.

Groetjes,

Rosanne en Loek
Simone en Teun

Goedemorgen,

Laten we afspreken dat we om 12.30 nog even op het forum aangeven of we wel of niet gaan. Ik houd de berichten hier in de gaten.

Groetjes,

Annemiek

hai

ik kom toch, maar aleen. heb net helemaal overstuur mijn mannetje gebeld en die neemt vrij vanmiddag. loek is dan rustig thuis en ik kom toch

tot straks
rosanne

Hoi Rosanne,

Fijn dat Dave vrij kan zijn vanmiddag om bij Loek te zijn.
Ik had erg met je te doen toen je me belde, waarom kan je moeder jouw wensen toch niet accepteren en respecteren... zucht....

Hier slaapt Teun als een roosje (gelukkig) en ik laat het dus van  hem afhangen hoe laat er gegeten wordt, kan 13.00 uur zijn maar ook nog later.
Ik stel voor dat ik jou ff op je mobiel bel om te informeren of het nog de moeite is om te komen en waar jullie dan zijn ?!

Sterkte met Loek, hou vol, je ventje is het waard!
Knuffel en wellicht tot straks,

Simone en Teun

Terug
Bovenaan