Hebben we nog een lijst? Ze zijn er weer.... en een vraagje.

Hallo allemaal,

Jullie lezen het goed. Die rode krengen zijn er weer! Helaas... Even een dip, en dan weer verder voor de volgende ronde. Mijn gegevens: Kat, 32 jaar, NOD 16 oktober, ronde 7.
Mijn cyclus is sinds vorige maand ineens 26 dagen ipv 25. Heeft iemand dat ook al eens meegemaakt? Hij is nu dus al 2X 26 dagen. Heb dus ineens een ander ritme. Is dat normaal? Mijn mk is 6 maanden geleden.

Groetjes, Kat

Hè Kat verdorie!!! Balen hè?? Laatste keer was ik 3 dagen overtijd maar toch kwamen ze.....
Mijn cyclus is altijd 26 dagen geweest. In mei opeens 29 dagen, daarna 28, toen 27 en sindsdien op 27 gebleven op de laatste maand na dan grrr.

Ik hou het dus op 27 maar ben ik nu overtijd (3x gebeurd waarvan 1x wel zwanger maar helaas mk) dan hoop ik nergens meer op want mijn lichaam doet toch wel wat het zelf wil!!!

Maar ik zou je er geen zorgen om maken. Ik kom nog steeds voor controles of alles ok is en dat is het, ze hebben niks geks ontdekt gelukkig.
Ik duim superhard voor je dat het de volgende keer raak is ok????

liefs Costa

Neeee niet overtijd meer helaas, als je goed leest (weet t ben zelf af en toe lekker vaag) kun je er uithalen dat ik alweer ongi ben ....toch? hahahaha nou ja zeg....
Kan vandaag niet eens normaal denken joh. Maargoed ben vorige week ongesteld geworden dus dat was de laatste keer overtijd bedoelde ik.

Afijn, over verwarring gesproken, wat een toestand bij jou op je maart verhaaltje toen bleek dat je zwanger was en er vrouwen nog steeds op reageerden tot aan vorige week toe!!!
Goed dat iemand daar toen met vette rode letters schreef dat dat toen niet goed was gegaan. Meid, ik duim voor jou, voor iedereen want wij verdienen toch wel zo'n lief klein hummelke he?

liefs Costa

Terug
Bovenaan