Hebben wij weer... Kinderstoel gebroken :-S

Hoi meiden,

Dylano deed gister een beetje wild in zn stoel, en nou breekt ie me toch aan de onderkant af  T is maar goed dat Ramon er op tijd bij was, anders had Dylano met stoel op de grond gelegen.
Maar goed... Nu hebben we dus geen stoel meer voor hem. En we zitten een beetje slecht in de centjes deze maand... Auto moest gekeurd worden, en dat was weer €315,-
Daar gaat ons spaarpotje
Weet iemand nog waar de kinderstoelen in de aanbieding zijn?? Bij Kruidvat hebben ze ze ook geregeld, maar nu toevallig weer net niet

Liefs Deb.

ik zou gewoon naar ikea gaan, daar heb je een plastik exemplaar voor 12 euro geloof ik, en die zijn goed hoor, ze kunnen makkelijk uit elkaar. T enige nadeel van die stoelen is dat de poten wat uitsteken, elke keer als je denk dat je er langs kan loop je er toch tegen aan haha!

succes, ik heb verder geen aanbiedingen gezien, miss marktplaats?

hoi

misschien is dit ook een oplossing???
als wij bij mijn ouders eten laten we bram altijd op een gewone stoel zitten en maken hem dan vast door  met een das om zijn middel en de stoel heen te knopen.......
en bram blijft dan wel rustig zitten want hij vindt het ook maar wat interesant dat hij op een gewone stoel zit dan

groetjes ilona

ik heb pas een meegroei stoel voor jay besteld hij kan tot 8 jaar mee! hij was met verzendkosten 50 euro. Andrea Blank is de naam en hij staat op de site voor 39 euro.

www.kinderstoeltje.nl

groetjes jessica

quote: djesslyn en jay reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 12:49:39'));

ik heb pas een meegroei stoel voor jay besteld hij kan tot 8 jaar mee! hij was met verzendkosten 50 euro. Andrea Blank is de naam en hij staat op de site voor 39 euro.

www.kinderstoeltje.nl

groetjes jessica

Ziet er erg mooi uit Jessica!!

Maar eh, hoe krijgt ie het voor elkaar dat de kinderstoel afbreekt. Echt een geluk dat het goed is afgelopen zeg!! Wat voor 1 had je er? Kan je niet terug naar de winkel naar waar je hem hebt gekocht? Want dit moet natuurlijk niet kunnen.

jeetje de kinderstoel kapot... ik zou dr ook mee teruggaan denk ik hoor!
Weet zo niet waar dr kinderstoelen in de aanbieding zijn, maar Jelte heeft bij opa en oma ook een ikea stoel en deze bevalt goed!

Succes!

gr. Saskia.

Hoi hoi,

Ik weet niet wat je wilt, maar mijn schoonmoeder doet haar kinderstoel weg....
Tis een oud beestje hebben al 3 kids overleefd, dat wel!!
Tis zon stoel met een blad dat je naar voor en achter kan doen en wat eventueel ook als tafel en stoeltje kan fungeren (snap je hem).
Misschien kan je hem zelf pimpen. Je mag hem van mij zo hebben hoor!!

Hoor het wel.

P.s., je woont dichtbij dus das makkelijk haha!

Liefs Saskia

Hoi Debby,

Dat is nogal wat een kinderstoel gebroken, hoe oud is ie?? Want zoiets mag toch niet gebeuren. Ik zou idd de leverancier bellen, misschien krijg je wel een nieuwe...

En anders zou ik gewoon die van de Ikea doen, perfect toch! Lekker goedkoop, makkelijk schoon te maken, makkelijk mee te nemen en niet kapot te krijgen..

Succes en laat je nog ff weten of je de leverancier heb gebeld?????

gr. Ilone

Terug
Bovenaan