Hebben wij weer :)

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen... laatste loodjes.

Bij ons gaat er altijd wel iets mis. Vooral op het laatste moment. Inmiddels zijn we ook heel sterk in het oplossen geworden en zijn we op ons best als het gaat om "het laatste moment"..

Z ligt ons kind nog in stuit, mijn vriend weet zeker dat ook hij pas op het laatst zal gaan draaien (met hulp) ...

maar ook de geboortenkaartjes zijn nog niet gereed...

Ondanks dat ik nu door de hormomen alles op tijd klaar wilde gebeurd er toch nog van alles..

Het ledikantje... 2 weken later dan beloofd. Gister staat dan eindelijk de bezorgdienst voor de deur. zouden tussen 12-15 uur komen.. waren er netjes 11 uur...
De mannen maken de doos open en de bouten vielen er al uit OEPS...
en jouw hoor mijn prachtige ledikant is stuk :( tja en nu???
Ik heb ze alles maar weer mee laten nemen en verzocht toch echt met spoed dit op te lossen.

Gelukkig hebben we ook een wiegje en hebben we deze maar in elkaar gezet tja....
En nu maar hopen dat onze gup nog even geduld heeft ahahhahah

Tjemig, dit is echt een gevalletje pech, pech en nog eens pech! Je klinkt er verder hier door de tekst heen redelijk kalm over. Ben benieuwd of je dat ook bent geweest, want ik zou denk ik helemaal door het dak zijn gegaan...
Sterkte met alles en komt vast goed.

Dacht dat wij laat waren door de verbouwing, maar jullie kunnen er ook wat van, hihi! Zolang je vertrouwen blijft houden en niet in de stress schiet komt het allemaal goed meis!

Suc6 meis! Liefs grote broer

hahahah geweldig! Ik kan me voorstellen dat het voor jullie niet zo grappig is, maar het is wel een stunt. Ik zou zeggen, lekker mopperen tegen het bedrijf van het bedje lucht misschien op. Die kleine laat nog wel op zich wachten hoor... die voelt vast aan dat er nog geen bed is. Zoals grotebroer zegt: geen stress hoor... er is zo een bed.

Ze hebben gebeld en beloven volgende week het ledikantje te komen brengen... wordt vervolgd dus.. ik maak me niet druk niet goed voor mij en niet goed voor de kleine... gewoon vertrouwen dat het allemaal goed komt maar :)

Terug
Bovenaan