<p>Jeetje misschien een hele stomme vraag maar ik zit er mee in mijn maag.. </p><p>Mijn zoontje is op dit moment 6 maanden oud en gaat 4 dagen per week naar de gastouder. Dit gaat heel erg goed! Wat natuurlijk fijn is voor hem, de gastouder maar ook voor ons want ik breng hem nooit met een rot gevoel erheen.</p><p>Tot vandaag eigenlijk, want het gaat wel heel erg goed bij de gastouder. Hij huilt amper tot nooit, slaapt uren achter elkaar en eigenlijk hoor ik nooit dat hij eens een slechte dag heeft.</p><p>Nogmaals, ik hoor liever dit dan dat het slecht gaat maar het maakt mij wat onzeker. Want ik maak regelmatig dagen met hem mee dat hij ineens wel veel huilt, slaapjes weigert en dat ik regelmatig met hem rondloop in de draagdoek. Vind ik niet erg, doe het met liefde maar soms ben ik ineens bang dat hij zich meer gaat hechten aan de gastouder dan aan mij. </p><p>Nu heb ik ineens de angst dat hij de gastouder als zijn moeder gaat zien omdat zij hem meer dagen per week ziet dan ik.. Is dit überhaupt mogelijk? Of maak ik mij weer eens druk om niets. </p><p>Ik krijg ineens een ontzettende heimwee naar hem, verlof en eulhg! Het liefst blijf ik weer een maand thuis om volop met hem te knuffelen. Want ik mis hem ontzettend. Kan er wel om brullen haha!</p><p>Toch even mijn ei kwijt hier.. </p>