hoelang hebben jullie hechtingen erin gezeten en hadden jullie er veel last van? deed het eruit halen pijn? en kan dat met verdoving
en is t normaal dat er naast een hechting een kleine wit dingetje zit? ( is geen bultje maar lijkt huid)
deze vraag stel ik omdat ik van binnen veel hechtingen heb en daar geen last van heb nu heb ik aan buitenkant ook nog hechtingen zitten stuk of 3 die wel gevoelig zijn en dan dat witte plekje ernaast.. volgens mij heb ik ook heel erg veel littekenweefsels niet dat ik nu al aan seks denk maar t is nog zo open maar als ik dan met de spiegel kijk is t net of t dichtgroeit vanbinnen met littekenweefsel...
ik ben na mn thuisbevalling met spoed na t ziekenhuis gebracht voor een operatie en ruim 4 liter bloed verloren... kon eigelijk vrij snel daarna ( sochtends al) weer lopen en zitten volgens de arts zijn t oplosbare hechtingen. nu heb ik afeglopen week vk gebeld hierover zei vermoed dat t aan buitenkant hechtingen zijn die eruit gehaald moeten worden hier heb ik een afspraak voor aankomende vrijdag pas voor.
ik hoef nog niet op de fiets te gaan zitten haha dan is t mis en prikt en steekt t kan ook niet normaal op t zadel zitten hoelang duurde dat bij jullie????
oja mijn meissie is 26-09-2007 geboren vrijdag is ze dus een maand oud ( wat gaat dat snel zeg)
liefs miranda