hechtingen en beetje genante vragen daarover

hoelang hebben jullie hechtingen erin gezeten en hadden jullie er veel last van? deed het eruit halen pijn? en kan dat met verdoving
en is t normaal dat er naast een hechting een kleine wit dingetje zit? ( is geen bultje maar lijkt huid)

deze vraag stel ik omdat ik van binnen veel hechtingen heb en daar geen last van heb nu heb ik aan buitenkant ook nog hechtingen zitten stuk of 3 die wel gevoelig zijn en dan dat witte plekje ernaast.. volgens mij heb ik ook heel erg veel littekenweefsels niet dat ik nu al aan seks denk maar t   is nog zo open   maar als ik dan met de spiegel kijk is t net of t dichtgroeit vanbinnen met littekenweefsel...

ik ben na mn thuisbevalling met spoed na t ziekenhuis gebracht   voor een operatie en ruim 4 liter bloed verloren... kon eigelijk vrij snel daarna ( sochtends al) weer lopen en zitten volgens de arts zijn t oplosbare hechtingen. nu heb ik afeglopen week vk gebeld hierover zei vermoed dat t aan buitenkant hechtingen zijn die eruit gehaald moeten worden hier heb ik een afspraak voor aankomende vrijdag pas voor.
ik hoef nog niet op de fiets te gaan zitten haha dan is t mis en prikt en steekt t   kan ook niet normaal op t zadel zitten hoelang duurde dat bij jullie????

oja mijn meissie is 26-09-2007 geboren vrijdag is ze dus een maand oud ( wat gaat dat snel zeg)

liefs miranda

Hoi,

Hechtingen eruit halen doet niet echt pijn, misschien dat je even het lostrekken voelt, maar dat is echt niets.
Ik kan me niet voorstellen dat je al zo snel littekenweefsel aanmaakt. Als je toch moet voor je hechtingen, gewoon al je vragen stellen, ze kijken daar echt niet van op hoor.

Hoi Miranda,

Bij mij zijn de hechtingen na  anderhalve week eruit gehaald door de huisarts. Het waren ook oplosbare hechtingen, maar voor ze echt opgelost zijn dat duurt vaak wat langer en tot die tijd kunnen ze erg vervelend zijn.
Ik had nog erg veel last van zwellingen, die maakte dat er erg veel spanning op stond en dat voelt dan ook niet echt prettig kan ik je vertellen. Het verwijderen voel je wel en voelt niet prettig, maar het is ook zo gebeurd. En daarna lucht het wel gelijk op, dus zeker de moeite  waard.
Mijn huisarts zei zelf ook dat het vaak een hele opluchting is als je hechtingen er eenmaal uit zijn.

Wat dat witte dingetje kan zijn, ik heb geen idee, maar dat zal de verloskundige je vast kunnen vertellen vrijdag.

Ik ben afgelopen week voor het eerst gaan  fietsen 5,5 weken na de bevalling, maar echt lekker vond ik het nog niet. Heb ook nog  last van littekenweefsel, misschien dat het daardoor komt.    

Groetjes Elise

Ik had behoorlijk veel last van mijn hechtingen, ik kon echt niet zitten. Ik heb de hechtingen na een ruime week laten verwijderen (wat een verlossing!).
Het is wel zo, hoe langer je wacht, hoe vervelender het wordt (het laten weghalen). Maar hier hoef je echt niet verdoofd voor te worden, dat lijkt me alleen maar vervelender.

succes

x Petra

alvast bedankt voor jullie reacties.... de hechtingen zien er echt dik uit vind ik en een knoopje lijkt t wel :p en 1 zit wat verder na binnenkant ben benieuwd word t me echt te gek dan bel ik gewoon of ik eerder kan komen..

ben ook superbang dat t ontstoken is ma dan zou je troep moeten zien op plek vd hechtingen en dat heb ik gelukkig niet wel verlies ik af en toe nog veel wondvocht is net of je met snelheid ongesteld word haha.... verder valt t vloeien me reuzemee gelukkig..

we wachten af...... t is ook niet zo dat ik geen pijn kan hebben dus dat scheelt weer...

liefs miranda

Bij mijn eerste had ik ook hechtingen van beneden maar die zijn nooit   verwijderd. Wel was de boel opengesprongen na een paar dagen en daar heb ik toen lang last van gehad. Ik heb trouwens nu nog een zichtbaar en voelbaar (als je eraan voelt  met je vinger bedoel ik dan, ik voel er zelf verder niks meer van)  litteken aan die knip overgehouden en het is al 3 jaar geleden. Ik heb er destijds nooit zoveel naar gekeken dus ik weet niet of ik ook iets wits had, maar ik zou het gewoon even laten nakijken.

Terug
Bovenaan