Hechtingen gevoelig

<p>Hi dames,</p><p>Ik ben nu 3 maanden terug bevallen. Knip gehad en wat uitgescheurd en ong 20 hechtingen. Na 6 weken op controle bij de gyn. Alles zag er goed uit. Ondanks dat is het heel gevoelig. Ook voelt het oncomfortabel.</p><p>Ik  moet gewoon 2 of 3 keer per dag douchen en draag nog steeds grote onderbroeken die ik ook aanhad net na het bevallen. </p><p>Wie had dit ook? Tips?? Of is ook dit onderdeel van het ontzwangeren? </p><p>Hoor graag. Liefs x</p><p> </p><p> </p>

Hoi,
Ik ben ook 3 maanden terug bevallen (knip) en heb er ook erg lang last van gehad. Ik was blijkbaar allergisch voor de hechtingen en daarom is er een soort van wild vlees ontstaan. Hiervoor ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog en die heeft dit weggehaald. Sindsdien is het toaal niet meer gevoelig en kan ik eigenlijk alles weer doen. 
Wellicht zelf even kijken met een spiegeltje hoe het er uit ziet en anders gewoon nog een afspraak maken met de verloskundige? 
Succes ermee

Thanks voor je antwoord! Klinkt pijnlijk zeg. Ik heb geen wildvlees alleen wat ik eerder schreef en soms wat buikpijn erbij 

Terug
Bovenaan