hechtingen: hoe gaat het slapen bij jullie?

Ik heb een subtotaal ruptuur en opzich gaat de genezing prima, ik heb geen last van een trekkend gevoel gehad van de hechtingen.
Kan ook wat meer wandelen, dus dat komt allemaal wel goed.

Alleen het slapen snachts..pfff
Ik ben een buik slaper, dus nu maanden zwangerschap op mijn zij gelegen te hebben hoopte ik weer snel op mijn buik te kunnen slapen: niet dus.
Thomas is morgen 3 weken, en ik slaap dan ook al 3 weken op mijn rug.
Als ik op mijn zij ga liggen dan heb ik een zwaar gevoel van onder zeg maar en voel ik de hechtingen.
Op mijn buik liggen is ook nog geen prettig gevoel.

Herkennen meer moeders dit?

Elise mv Merel en Thomas

Hoi Elise

De vorige keren heb ik dit ook gehad ja. Dacht ik lekker op mijn buik te gaan slapen, lukte dit niet. Best frustrerend als je idd een buikslaper bent. Dit keer had ik dit niet en lag ik de derde nacht of zo alweer op mijn buik (heerlijk!). Ik denk dat dit komt omdat ik nu ingescheurd was ipv ingeknipt en nu ook minder hechtingen had.

Nog even doorbijten hoor; het duurt vast niet lang meer vordat je op je buik kunt slapen!

Groetjes, Sheila (m.v. Nils 23-02)

O meid ja erg...ik had het met de eerste ook maar dit keer ben ik een klein stukje uitgescheurd dus eigenlijk heel weinig last gehad van de hechtingen. Ik heb er de eerste keer idd ook nog heel lang last van gehad. Eens gaat het over en is alles weer goed, hoewel...helemaal zoals voorheen wordt het nooit meer maar de pijn gaat weg. Al heb je daar nu heel weinig aan...sterkte...liefs, Elle

Terug
Bovenaan