hechtingen

hoelang duurt het voordat de inwendige hechtingen eruit zijn? want mijn zooontje is nu 11 dagen maar kan nog steeds haast niet zitten vooral de kleine s nachts op mijn eigen bed voeden gaat nauwelijks nu ben k na de huisarts geweest en die zei dat er nog 1 hechting in zat, maar dat hij die liever niet wou verwijderen. maar hoe lang gaat het nog duren?heeft iemand ervaring?

Vervelend dat je er zo veel last van hebt!!
Bij mij was na 6 weken pas de laatste weg.............het kan dus lang duren!
Maar misschien dat je vk hem er uit wil halen!

Gewoon even bellen met de VK,want vaak is het niet meer nodig dat het nu nog blijft zitten. Meeste vrouwen hebben er geen last meer van na een tijdje en dan lossen ze zelf op, maar soms is het gewoon nodig even te laten verwijderen en dan zijn je klachten als het goed is ook direct weg.
Zelf zou ik dan liever even bellen, dan is het maar klaar.... om nou met pijn te blijven zitten die waarschijnlijk nergens voor nodig is.

groetjes,
Marije

hey.

bij mij duurde het ook erg lang. ze zaten bij mij op alle gevoelige plaatsen dus na 2 weken heeft de vk ze er uit gehaald.
ze zei toen ook dat als ze ze er niet uit had gehaald, het nog wel erg lang kon duren.
toen de hechtingen eruit waren, heb ik nog 3 dagen pijn gehad en toen kon ik eindelijk weer gewoon plassen en zitten en lopen.
wat een ramp he, die hechtingen.
nou, succes ermee en geniet lekker van je kindje :D

groetjes, do
mama van nathalia 04-02-2008

hoi,

Ik zou als ik jou was ook even de VK vragen. Het kan echt weken duren voor het oplost. dat  is per persoon verschillend.
Ik leef met je mee, ik ben bijna 2 jaar geleden bevallen en als ik aan die pijn van de hechtingen terug denk word ik al weer naar!!
Slijmvlies heelt heel snel en na 11 dagen mag een slijmvlies hechting er sowieso uit want die heeft geen effect meer.
Waarom wilde de huisarts hem niet verwijderen? Misschien zit hij ver van binnen of is het juist een huidhechting want die moet misschien nog een paar dagen blijven? Van binnen kan het verwijderen ook lastig/vervelend zijn, want net na de bevalling lig je zo ongeveer binnenste buiten gekeerd maar nu kan het lastig zijn om er bij te komen,

groeten Elke

mijn zoontje is dinsdag 5 weken oud, maar ik heb nog steeds last van mijn onderkant ik kan nog steeds niet te lang stil staan want dat verneem je erg duidelijk. maar dat bot zeg maar om je vagina heen dat doet het echt kan t zijn dat die toch een beetje gekneusd is?

Terug
Bovenaan