hechtingen

Hallo mama's,

Ik ben ingeknipt tijdens mijn bevalling 4,5 weken geleden en in totaal op 3 plekken gehecht. De buitenste hechtingen heeft de VK na 8 dagen verwijdert omdat die giga trokken, dezelfde dag viel ook een andere eruit. Maar die derde draad zit er nog steeds. Hoort dat dat die er zo lang in zitten? Alle hechtingen waren oplosbaar aldus de VK.

liefs

Ze horen snel op te lossen.
Ik zou het even navragen bij de VK.
Ik zelf ben ook 3wk geleden bevallen en was ingeknipt bij mij zijn ze volledig opgelost.

Ik had er na zes weken nog last van. Maar was inwendig en konden ze niet eruit halen. is uiteindelijk goed gekomen, maar weet echt niet meer hoe lang dat geduurd heeft.

heey meid

bij twijfel kun je altijd ff vragen maar kan meestal wel ff duren hoor bij mij heeft het van de oudste ook een poosje geduurt ook die zaten inwendig maar bij twijfel gewoon ff vragen succes

groetjes tamjoh

ik heb jaar geleden al operatie aan mijn vagina gehad, was te nauw dus heb ook een knip gekregen.

bij mij duurde het 5 weken voor de inwendige hechtigen volledig weg waren.

Ik zou het zeker even navragen bij de verloskundige en daar niet te lang mee wachten. Een vriendin van mij heeft dit nl wel gedaan en toen moest er zelfs alweer een nieuw knipje worden gemaakt omdat de verloskundige anders niet meer bij de hechting kon komen om hem te verwijderen. Dit was na een week of 4.

Terug
Bovenaan