Hectisch dagje

Wat is het een lekker hectisch dagje vandaag.
Dane drinkt z’n fles niet leeg en is wat onrustig beetje huilerig enzo.
Om 13.30 viel hij eindelijk in slaap en dacht ik hehe even rust.
Maar nee de rust werd snel verstoord want inene rook ik stront….. zit Nynke helemaal onder de stront van top tot teen dr kleding alles….pfffff daar kon ik weer.
Nynke mee naar boven onder de douche gezet.
Dane beneden in de box ligt op zijn buik te slapen en de katten beneden dus moest ook opletten steeds effe naar beneden gluren of alles goed ging.
Nynke helemaal schoon gepoetst pff wat zat ze onder zeg en gister had ze dit ook al….
Nou kleren in een grote emmer want die zaten ook onder de stront.
Ik ben al vanaf 5.30 met de kinderen in de weer, je zal merken dat je kinderen hebt hahaha!!!
Ik ben bekaf en ben blij dat Maik straks thuis komt al duurt dat nog wel 2 uurtjes……

Nou leuk verhaaltje geworden he!!!

Groetjes Stefanie

Hoi,

Moest eigenlijk een beetje lachen,, zo herkenbaar!
Ze zullen je idd laten merken dat ze er zijn....
Vind het ook altijd heerlijk als mn man dan thuiskomt, dan zeg ik ook aub hier zijn de kinderen, succes ermee,,haha,,ff rust!
Nou hopelijk blijft het hierbij..

Gr MJ

Pfffffffff ik had gister ongeveer zo een dagje ook Zifjon zat tot zijn nek in de diaree beide kids hadden ook nog verhoging en ik had het gevoel nog geen slok thee te hebben kunnen drinken.

Had bij je ander berricht nog gereageerd over drinken. Zilvian drinkt ook heel slecht (4 maanden) max 120 cc en dan laat hij altijd nog staan wil je sterkte wensen. Zilvian heeft wel koemelk allergie en krijgt nu pepti.

pff heel herkenbaar zulke dagen.
Vandaag een puberpeutertje in huis gehad. Ook is was blij dat manlief thuiskwam. Bleef bezig, grrr.
Denk maar zo, morgen weer nieuwe dag nieuwe kansen!
Slaap lekker straks....

Liefs Irene

pff heel herkenbaar zulke dagen.
Vandaag een puberpeutertje in huis gehad. Ook is was blij dat manlief thuiskwam. Bleef bezig, grrr.
Denk maar zo, morgen weer nieuwe dag nieuwe kansen!
Slaap lekker straks....

Liefs Irene

Ooh, heftige dag voor jou dus.....
Of je kids het weten he, nu je weer op de been bent...

Hier ook een heen en weer gerace geweest...(Zou het aan de maandag liggen?)
08:00 u:Kids door papa naar school gebracht, Luka en Lenthe sliepen lekker uit tot 10:00 uur dus de ochtend was wel rustig hier.
10:00 u:Toen werd Luka wakker...een fles, toen Lenthe...meteen onder de douche...'s Nachts plast ze erg veel dus vind ik het frisser ruiken als ze effe onder de douche is geweest....zelf ontbijten komt er vandaag niet meer van...toen was het alweer 11:45 uur dus snel weer naar school de oudste halen, eten tussen de middag thuis..bracht ze om 13:00 uur weer naar school.De oudste had haar gymspullen thuis vergeten dus ik om
13:30 uur weer naar school met gymtas, Luka had ik ondertussen in bed gelegd, die stortte in, daarna om 14:00 uur was ik weer thuis...Lenthe naar bed en Luka kwam er weer uit...hij een fles en ik een was gedaan, vervolgens was het alweer
14:45 uur en ging ik weer naar school de oudste halen...15:45 uur weer thuis, effe met ze spelen, limo drinken, een fruitje voor iedereen gemaakt...nog een wasje gedraaid en toen koken, een uurtje later 4 kids onder de douche gedaan....om 19:30 uur lag alles plat en om 20:00 uur stond ik in de sportschool.....PFFFFFFFF!
Dussss, voel helemaal met je mee!!!!
Morgen hoop ik op een relaxtere dag en ook voor jou!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan