Wat is het een lekker hectisch dagje vandaag.
Dane drinkt z’n fles niet leeg en is wat onrustig beetje huilerig enzo.
Om 13.30 viel hij eindelijk in slaap en dacht ik hehe even rust.
Maar nee de rust werd snel verstoord want inene rook ik stront….. zit Nynke helemaal onder de stront van top tot teen dr kleding alles….pfffff daar kon ik weer.
Nynke mee naar boven onder de douche gezet.
Dane beneden in de box ligt op zijn buik te slapen en de katten beneden dus moest ook opletten steeds effe naar beneden gluren of alles goed ging.
Nynke helemaal schoon gepoetst pff wat zat ze onder zeg en gister had ze dit ook al….
Nou kleren in een grote emmer want die zaten ook onder de stront.
Ik ben al vanaf 5.30 met de kinderen in de weer, je zal merken dat je kinderen hebt hahaha!!!
Ik ben bekaf en ben blij dat Maik straks thuis komt al duurt dat nog wel 2 uurtjes……
Nou leuk verhaaltje geworden he!!!
Groetjes Stefanie
Dane drinkt z’n fles niet leeg en is wat onrustig beetje huilerig enzo.
Om 13.30 viel hij eindelijk in slaap en dacht ik hehe even rust.
Maar nee de rust werd snel verstoord want inene rook ik stront….. zit Nynke helemaal onder de stront van top tot teen dr kleding alles….pfffff daar kon ik weer.
Nynke mee naar boven onder de douche gezet.
Dane beneden in de box ligt op zijn buik te slapen en de katten beneden dus moest ook opletten steeds effe naar beneden gluren of alles goed ging.
Nynke helemaal schoon gepoetst pff wat zat ze onder zeg en gister had ze dit ook al….
Nou kleren in een grote emmer want die zaten ook onder de stront.
Ik ben al vanaf 5.30 met de kinderen in de weer, je zal merken dat je kinderen hebt hahaha!!!
Ik ben bekaf en ben blij dat Maik straks thuis komt al duurt dat nog wel 2 uurtjes……
Nou leuk verhaaltje geworden he!!!
Groetjes Stefanie