Hee, Annemiek...

A

Anoniem

Guest
effe een vraagje:

Heb je zin in een rose-tje vanmiddag? ik heb een fles koel staan. Of moet je met de bus komen, dat is wat onhandig met overstappen... Ik blijf zelf liever thuis vandaag. Loek is al een paar dagen van slag, het weekend een feest gehad wat druk was voor hem en morgen zijn we ook de hele dag op pad. Maar als je zin hebt om te komen, ben je welkom.

Ik heb msn open staan, volgens mij heb je mijn adres daar.

groetjes
Rosanne

Hey dames,

Jammer dat ik er nooit bij kan zijn. Ik woon ook zo dichtbij.

Veel plezier vanmiddag.

Groetjes Linda

hai linda

hee, als je graag wilde komen, was dat prima, hoor! Wurm je er maar lekker tussen als je dat wil!!! Ik heb niet aan je gedacht omdat Annemiek niet werkt en ik ook niet. Ik ging er denk ik vanuit dat je wel zou werken. Het staat me bij dat je veel tijd aan je werk moest besteden... Of herinner ik me dat verkeerd?

Overigens heeft Annemiek niet meer gereageerd, dus je hebt niets gemist! Loek is ziek, dus dat kwam eigenlijk wel uit. Hij heeft inmiddels koorts, eerst alleen verhoging.

(trouwens, deze uitnodiging was bij mij thuis, dan ben ik toch voorzichtig met een open uitnodiging hier, snappie! Maar ik ken jou van de eerste meeting, dus dat had niet uit gemaakt)

Groetjes Rosanne

Volgende keer gewoon brutaal zijn, hoor!

Hallo Rosanne,

Helaas ben ik vanmiddag heel druk geweest. Ro heeft deze week vakantie dus die heb ik meegesleept naar wc Woensel. Aankomend weekend gaat Rowan bij opa en oma logeren en ik moet nog wat dingetjes voor hem halen.
Ook Rowan is al een paar dagen jengelig, wil niet op bed slapen, alleen wanneer hij een klein beetje sterk verdunde diksap heeft, dan is hij binnen 2 minuten in slaap. Verder is er weinig wat hem kan plezieren. Bij ons zitten of in zijn wipstoeltje bij ons. Ach, dit zal ook wel weer van voorbijgaande aard zijn denk ik.
Maar, op zich had het me wel gezellig geleken om naar jou toe te komen. Kan dat voor mij een glas water zijn? Ik drink namelijk geen alcohol. Maar met een glas water ben ik ook in mijn sas hoor.
Mijn oudste, Wesley is gisteravond weer terug gegaan naar Breda. Hij heeft een aantal dagen gelogeerd bij ons. Dus mijn weekend was behoorlijk druk.

Morgen een sollicitatiegesprek bij de DSBbank in Eindhoven. En de rest van de week zorgen dat ik goed uitrust. Solar weekendfestival komt eraan.

Groetjes en een dikke knuffel voor Loek,

Annemiek

hee, veel succes morgen!!!
Laat maar weten hoe het was.

Terug
Bovenaan