Hee Juf

A

Anoniem

Guest
Ook online zie ik, hoe staat het met het autorijden? Kom je snel een keer op de thee/koffie?

. ben er nog steeds niet in geweest. Morgen......ja echt waar . Maar ik kan natuurlijk zowiezo bij je langskomen zonder auto. Volgend weekend?

Kijk dat klinkt goed! Kun je ook een keer op maandag, de weekenden zitten zo vol dat ik er soms naar van word.

Kan ook hoor, maar dan moeten we het wel effe een stuk naar voren schuiven, zit ook een beetje vol. De 24ste misschien? Dan moet ik wel met de auto. heb ik meteen een stok achter de deur

Goed plan, schrijf ik 'm meteen op! lijkt me gezellig. Goed teken dat je vol zit of heb je het razend druk met werk enzo, dat is natuurlijk minder prettig?!

hihihi nee hoor. Zijn allemaal leuke dingen. Lekker veel op visite enzo, weekendjes weg met mijn ouders en vrienden. Leuk dus. Werken doe ik volgende week weer maar dan wel rustig aan he.

Whahaha we kunnen tegenwoordig gewoon kiezen waar we kwekken. Mijn hyve, jouw hyve, decemberhyve of hier. Maar live blijft het leukst

Terug
Bovenaan