hee meiden.. Even advies vragen..

A

Anoniem

Guest
Hee meiden
Ik zou dinsdag eigenlijk ongi moeten worden. Ben het nog niet. Heb wel al een test gedaan, maar die zegt niet zwanger.. Wat moet ik nu doen.
Liefs pas

hoi,
even afwachten maar,waarschijnlijk ben je niet zwanger maar je weet maar nooit natuurlijk,gewoon pos blijven!!!en over een paar dagen nog eens testen,ik weet niet welke test je gebruikt maar de digitale van clear blue is super,niet zoeken naar streepjes maar gelijk zwanger of niet zwanger,
succes er mee en  groetjes romy

Die heb ik ook gebruikt.
We zien het wel.. Ik blijf een beetje hopen. Het rare is dat ik altijd op het zelfde moment ongi wordt..
Bedankt voor je reactie..

Hoi,

Ik heb ook voor de eerste keer getest met de digitale tester van Clear Blue en hij gaf tot 2 keer toe aan niet zwanger terwijl er wel 2 streepjes stonden. Ik heb toen een 2 testen van Kruidvat gedaan en voor de zekerheid eentje van Predictor en deze gaven heel duidelijk aan dat ik zwanger ben. Ik ben dus niet zo heel erg weg van de digitale test.
Als je nog niet ongi bent geworden zou ik gewoon een andere test uitproberen!

Liefs,
Leoontje

quote: Angel82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2006 12:52:32'));

Hoi,

Ik heb ook voor de eerste keer getest met de digitale tester van Clear Blue en hij gaf tot 2 keer toe aan niet zwanger terwijl er wel 2 streepjes stonden. Ik heb toen een 2 testen van Kruidvat gedaan en voor de zekerheid eentje van Predictor en deze gaven heel duidelijk aan dat ik zwanger ben. Ik ben dus niet zo heel erg weg van de digitale test.
Als je nog niet ongi bent geworden zou ik gewoon een andere test uitproberen!

Liefs,
Leoontje

Hoi Leoontje
Dank je wel voor je reactie
Ik heb er ook niet zo'n goed gevoel bij. Had toch even de dokter gebeld.. Moet het over 4 dagen ofzo pas weer een keer proberen, waarschijnlijk is het hormoon nog niet zo duidelijk. Dan ga ik toch ook maar een gewone test weer kopen..
Liefs pas

hoi,

wat je huisarts vertelde wilde ik ook net gaan zeggen. het is het beste om pas een test te doen als je 1 week overtijd bent.

veel succes!

liefs cis

Terug
Bovenaan