Hee meiden

Ben beetje minders op het forum,, heb namelijk vorige week 2 dagen in het ziekenhuis gelegen i.v.m. harde buiken en rug pijn die om de zoveel minuten kwamen..
Gelukkig niks ernstigs alleen weke baarmoederhalsmond, dus er bestaat een kans dat me kleine mannetje eerder komt.
Nu 34 + 6 dus gaat snel ..
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat meiden ?

Liefs Meisje1990
 
heeej meid , leuk weer even iets van je te horen ,,, dat is minder dat je al in het ziekenhuis gelegen hebt ,,,
zelf heb ik ook heel veel last van harde buiken ,,, en ook om het half uur maar het zet gewoon allemaal niet door ,, nou ben ik ook pas 36.4 ,,, maar voor ij mag het gewoon gebeuren ,,,
sucses met alles ..
groetjes mandy
 
Hey meis,. Wat minder 2 dagen in het ziekenhuis! Gelukkig ben je nu weer thuis,. Ben benieuwd wanneer je kleintje zal komen! Ik ben donderdag 13 weken dus nog een lange weg te gaan hihi,.. Morgen de nekplooimeting! Spannende dag maar vooral superleuk dat we ons wondertje weer even kunnen zien!

Sterkte meis en hou je in de gate ;)
 
Hey :)

Hebben ze jou in het ziekenhuis ook corticosteroïden gegeven? (prikken in je bil of been voor de longrijping van de baby, weet niet goed tot wanneer je dat krijgt bij een dreigende vroeggeboorte, ik kreeg ze meteen toen ik van 29w2d tot 30w2d in het ziekenhuis lag)
Ik hoop dat jouw kleine man het nog even veel te fijn vind in jouw buik, dat zou toch het beste zijn voor hem en voor jou natuurlijk.
Mijne is al op 13 november geboren met 32w5d, maar goed beter dan dat hij was geboren met 29w2d natuurlijk ;-)
Nog even minstens 2 weekjes volhouden voor jou, dan is hij in ieder geval niet meer prematuur :)
Sterkte en doe rustig aan he :)

Liefs
 
Terug
Bovenaan