hee mickey... hoe gaat het met jou???

Heee Mick,

Hoe gaat ie?
Kun je het een beetje van je afzetten allemaal, of ben je er net als ik gewoon constant mee bezig???
Het spookt echt heel de dag door mijn hoofd. Wordt er bijna knetter van....
Maar goed... We proberen goeie moed te houden.
Komend weekeinde best wel wat op de planning staan, dus dat geeft afleiding.
Ook op school is het druk, zo op het einde van het jaar....

We blijven maar duimen saampjes...
tot snel
liefs
Peet

Lieve Peet,

Grappig he, dat we voor elkaar aan het typen waren.... Moet zeggen dat het lezen en schrijven hier me haast heilig is geworden. Ik heb het gewoon nodig lijkt het wel.

Te lezen dat je niet de enige bent en je gevoelens herkend worden. Fijn hoor!

Ik word ook gillend gek hoor, af en toe lijk ik gewoon wel een soort depressief, zo weinig concentratie en het zit steeds maar zo in mijn hoofd. Zo erg heb ik het nog niet eerder gehad. Ik heb het gevoel dat we er gewoon zo dichtbij zitten.....
Maar goed, we kunnen het helaas niet afdwingen.

Er zitten voor ons ook best leuke dingen aan te komen.... volgende week maandag gaan we naar een concert van Bryan Adams, en heb ik een leuk teamuitje en etentje. Daarna volleybaltoernooi van mijn werk en ik ga een paar dagen naar mijn moeder, maar dat weet ze nog niet, is verrassing... Dat is wel goed he, zoveel mogelijk afleiding zoeken en natuurlijk kaarsjes branden.

Hier onweert het nu, onze hond was de hele avond al onrustig, nu weet ik weer waarom..... Hij is er erg bang voor en voelt het al aankomen...

We hebben t weekend een klein katje gehaald, heel schattig. Dapper en ondeugend is ze en piepklein. Maar onze beide honden gaan op de loop voor haar als ze in een dolle bui is, 2 grote honden (nou ja... 1 groot en 1 klein) die met een boog om zo'n klein frummeltje lopen, je lacht je rot.
Dat zijn de leuke dingen he....
Nou meid, ik wens voor ons een sprong van anderhalve week in de toekomst, dan hoeven we niet meer zo lang te wachten

Slaap lekker en een dikke en een van mij

Hee Mickey,

Ja het forum werkt ontzettend verslavend.... Ik moet gewoon elke dag even lezen en schrijven.
Ben ook blij om weer wat van jullie (vooral van jou en Niekje) te lezen.
Het is zo fijn om te lezen hoe het met iedereen hier gaat.
Ik heb hier al veel mensen zien komen en ook al veel mensen zien gaan.
Dat mensen gaan vind ik soms wel lastig.
Ik lees bijvoorbeeld dat mensen al echt een heel eind op weg zijn die hier lange tijd ook hebben geschreven.
En helaas lees ik hier ook iets te lang alweer mee...
Soms denk ik... ik ga wat afstand nemen van het forum. Misschien ben ik dan niet zo bezig met het zwanger worden. Maar zo gauw de computer aangaat moet ik echt ff lezen of er nog iemand nieuws heeft.
Echt heel erg...

Ben net lekker naar Ikea geweest en nou moet ik aan de poets... Mijn huis moet echt heel nodig gepoetst worden.
Wij hebben ook een hond (engelse stafford) en met een hond moet je gewoon dagelijks stofzuigen.
Nou is me dat gisteren niet gelukt, dus nu is het vreselijk hard nodig.
Dadelijk maar eens aan de slag.....

Nou meid, we spreken elkaar snel weer!
Gelukkig deel je deze forumverslaving met me, dus zal ik hopelijk snel weer iets van je lezen...

Liefs,
Peetje

hahahaha

Nou dan zijn we idd echt allemaal verslaafd.
moet ook altijd tussen door even lezen hoe het met jullie gaat...
Echt leuk dat je zo met elkaar mee leeft he.
Zelfs mijn mannetje vraagt als ik achter de pc vandaan kom, en hoe gaat het met Mick en Peet???
volgens mij hebben we ook wel redelijk veel overeenkomsten...
Ook wij hebben twee honden en ja wat kunnen die een rommel maken zeg. We wonen aan de maas en gaan vaak in de uiterwaarde wandelen. Ja en dan moeten ze meestal toch even in de maas zwemmen hahahah Nou dan kun je thuis weer opnieuw beginnen. Ik moet zeggen dat ik er wel makkelijker in ben geworden aangezien wij allebei full time werken. Dus kan ik een dag niet stofzuigen....helaas dan kijken we er maar naast...of doe ik het s'avonds snel hahahah

En wat het afstand nemen van het forum betreft... ik dacht, nu we het een paar weekjes wat rustiger aan doen mbt zwanger worden, dan zal ik wel minder op het forum zijn!! Nou niet dus!!! hahahah wil toch ook weten hoe het met jullie gaat!! En idd zijn we zelf nu niet echt met het zwangerworden bezig en geeft het wel iets meer rust maar vind het veel te gezellig hier, daarbij kunnen we ook nog eens over andere dingen kletsen en dat vind ik echt super!!

Dus met andere woorden: meiden ik ben super blij met jullie!! hahaha

Nou sorry voor het lange verhaal weer hahah heb het wel in vandaag...

xxx Niekje

Eigenlijk geweldig toch hoe je met eigenlijk wildvreemden zulke intieme dingen kunt delen.
Misschien is het juist ook wel gemakkelijker om het met een vreemde te delen.
Wanneer je de computer afsluit, kun je het ook ff ergens anders over hebben zeg maar...

Ik vind het in elk geval super dat ik zo een paar forumvriendinnen heb "ontmoet" waar je echt je ei bij kwijt kan.
Het zou super zijn als we dan ook samen kunnen verhuizen naar het zwangeren forum...
Dan kunnen we elkaar blijven volgen.
Mickey en ik zitten nu natuurlijk weer heel dicht bij elkaar (was de vorige keer ook zo he Mick... zelfde dag uitgerekend) maar we hopen natuurlijk dat Niek en alle anderen hier, snel mogen verhuizen naar het zwangerforum... En wij zelf natuurlijk ook....
Ff positief denken he...

Nou meiden, we trekken elkaar er hier wel doorheen!

liefs,
Peet

Hee Mick (en alle anderen die hier lezen)

Hier gaat het ff wat minder....
Zit in een vreselijke dip!!!
Op de een of andere manier heb ik er helemaal geen vertrouwen in....
Kan niet zeggen dat ik symptomen heb die wijzen op een menstruatie of zwangerschap, dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen.
Misschien denk ik wel negatief om de klap straks niet zo hard te laten zijn als het echt mis is, maar ik kan eigenlijk niet echt positief denken op dit moment....
Was het maar volgende week... wellicht dat ik dan al meer weet....

kus,
een verdrietig Peetje

Lieve Peet,

Het lijkt wel of we met alles synchroon lopen.... Hier ook een dipje Ik probeer idd ook te zorgen dat de klap straks niet te hard aankomt (wat toch niet lukt, want het is toch iedere keer weer een mokerslag) en ik heb steeds zo'n onrustig gevoel van binnen. Kan me nergens goed op concentreren en heb nergens zin in. Rotgevoel!!

Ik kan de blije zwangere berichtjes gewoon ook ff niet lezen, wat niet wil zeggen dat ik het een ander niet gun, maar het doet even zo veel pijn...

Ik wou dat ik de goede woorden had om jou en mij weer een beetje op te fleuren, maar ook hier lukt het gewoon ff niet...

Ik ga maar lekker vroeg naar bed, en hopen dat het morgen eter gaat. Morgen ga ik progesteron prikken, ook al krijg ik niet meteen uitslag, toch blij dat ik in iig iets kan doen....

Laten we hopen dat de komende dagen snel voorbij vliegen...

dikke kus van Mickey

Oh lieve meiden

Vind het zo rot om dit te lezen. Kon ik maar iets voor jullie doen.
ik leef zo met jullie mee    en hoop zo dat er toch iets positiefs uit deze ronde komt. Kom op meiden geef de moed niet op en denk ,ook wij komen een keer aan de beurt om mamma's te worden. Ik ben er echt van overtuigd!!!
Laat asjeblieft de moed niet zakken en probeer een beetje posi te blijven hoor! Kom op het is nog meer dan  een week en er kan in een week nog veel gebeuren.
Ik duim voor jullie en voor alle andere meiden natuurlijk .

Veel liefs van Niekje.

Terug
Bovenaan