Hee Miep hier nog een hooikoortsmiep!

Dus jij zit ook continu met een zakdoek in de hand, bij de rok/broek in(in die  zomerkleding zitten vaak geen zakken)  te genieten van de zon. Lastig he!
Ik moest al lachen toen jij ergens omschreef dat je je maar niet gek laat maken door je misselijkheid. Ik ben nl. ook best altijd misselijk/beroerd gevoel van die hooikoorts. Eigenlijk ben je er soms gewoon echt ziek van....en een dag later valt het wel weer een beetje mee.
Maar ondanks de hooikoorts ellende toch van het heerlijke weer genieten. Ik ken mensen die altijd zeuren om mooi weer en als het dan mooi is, zitten ze nog in huis achter die bakken geraniums, begrijp jij het?? Ik in ieder geval helemaal niet. Ik ga me er niet druk over maken. Ik heb het weekend gewoon voetbalschoenen gekocht....stoer he, ik ga vanaf september voetballen. Het voetbalseizoen is rond mei afgelopen hoef ik niet tijdens mijn hooikoortsperiode met die zakdoek over het veld te lopen. Kortom ik ben het helemaal met jou eens geniet van het leven. Dat doe ik ook!
Heel veel liefs van mij.

He Biate,

Wat lees ik voetbal jij? En zo waar dan?
Heb zelf ook 9jaar gevoetbald bij colmschate maar ben sinds 4jaar gestopt.
En zo als jullie heb ik gelukkig geen last van hooikoorts en das maar goed ook
zo op de boerderie. Daar kun je zoiets niet bij gebruiken.
Maar ja daar hebben we weer last van andere kwaaltjes.
Zo is het leven nu eenmaal je moet er wat van maken he'.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan