Hee Niesje

Wil jij ook naar de indoorspeeltuin De Schatkids in Veenendaal?
Het is ongeveer net zo lang rijden als naar toen naar Amersfoort.
Ik ben al aan het kijken op de routeplanner voor de precieze reistijd.
Het is op zaterdag 1 maart. Ik kan wel die dag...
Kussie Riekje

op zich wil ik daar best heen.....maar ik weet niet of ik Yoëll daar echt een plezier mee doe....

haha hij is echt niet gek op zulke hele lange afstanden te rijden.....maar ik zal ff met manlief overleggen wat hij er van vind.....voor mezelf wil ik natuurlijk wel whahahaha
ff weer iedereen zien....

hoe wast op de sportschool??? hebben ze nog gevraagd??

kuszzz kuszzz

Doen joh! Als Yoell al zijn forumvriendjes ziet is ie de autorit op slag vergeten... Lijkt me leuk om ook eens wat mensen uit het 'hoge' noorden te ontmoeten.
Groetjes, Rianne en Lydia

Nee, ze vroegen er niet naar. Ik had je nog wel een smsje gestuurd natijd.
Anita gaf les, dus je weet wel weer wat voor les het was. Ook nog met allemaal carnavals-muziek....

Maar goed, de reistijd is een dikke anderhalf uur. Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik ga niet alleen...

Ik hoor het wel.

Kussie...

whahahaha gezellige les dus...en het was ook vast niet druk....

heb mijn foon niet gehoord....we zijn nog ff snel bij haralds pa en ma geweest die hebben overal laminaat en vloerbedekking gekregen en dit weekend blijven ze daar slapen...nog ff een paar dagen aanpoten en dan relaxxxxx hahaha...nee gekheid ik hoef bijna niets te doen de kerels alleen....
wij zijn er strax voor het poetsen....

het lijkt mij ook echt wel heel leuk toe hoor....ik zal ff overleggen...je hoort het zsm

greezzzzz

Terug
Bovenaan