hee niesje

hey hoi,

ja ik weet niet hoe dat kan hoor met de letters.....zow ist vlgs mij wat beter...heb ze maar op vet gezet...

tja ellende hier hoor.....pfffff wat een pokkels.....kom maar niet in de buurt van Yoëll met Tygo want dan heeft ie het ook

Peter van mn nichie en Jarno van Evelien zitten er ook al helemaal onder....waarschijnlijk in Ballorig opgelopen 14 dagen terug....

hoest met jou??? morgen sporten???

kuszzz

Hier gelukkig geen pokkels. Maar ach... hij moet ze toch een keertje krijgen, dus wanneer dat gebeurd, maakt volgens mij niet uit.
Morgen sporten is prima. Ben er wel weer aan toe. Ben jij woensdg nog geweest dan?
We zijn vanmorgen maar even naar aquarena geweest. Lekker met z'n drietjes even zwemmen. Tygo vond het heerlijk. Hij heeft nu van die "vlinder-bandjes" voor om z'n armen. HIj vond het omdoen helemaal niet leuk, maar hij was er snel aan gewend. Lekker spetteren en van de glijbaan af.

Ben helemaal geen sensatie-zoeker, maar ben wel benieuwd hoe Yoëll eruit ziet....
Veel liefs van mij.

lekker zeg.....wij zouden normaliter ook gaan zwemmen vanochtend.

maar helaas dat ken nu niet.....

ja ben woensdag nog wezen sporten...lekker hoor beetje fanatieke steps...duurde wel ff voordat ik er in zat hahaha maar goed het ging redelijk

moeten binnenkort maar eens weer met zn zesjes gaan zwemmen...

ja hahaha je ziet onze pokkel morgen wel hahahaaha

liefs

Terug
Bovenaan