Hee Phira

Inderdaad bekende wipper hahahaha. Gekocht bij de baby-dump toevallig??? Vindt het wel een nadeel dat die kruisband zo breed is, het gordeltje is er maar moeilijk door te wriemelen....Verder vindt ik het een hippe stoel!!!!

Groetjes happyM.

Ja inderdaad bij de baby-dump. We waren helemaal niet aan het kijken naar een wipper, maar we hebben (bijna) alles in het oranje-rood, dus toen we deze zagen hangen dachten we: meenemen!! Zou het alleen daar verkocht worden? Heb er later niet meer naar gekeken, maar het is me inderdaad ook nergens anders meer opgevallen.
Wat me wel opviel was dat iedereen ongeveer een lime-kleur kamer deed. En dat vond ik ook erg gaaf, maar ik wilde liever origineel zijn. Dus hadden we verzonnen: oranje rood. Nou sinds de baby-kamer af is zagen we dus ALLEEN NOG MAAR oranje-rood. Dus nu zijn we ook niet meer origneel, maar ja. never mind. Ben er blij mee.
hihi, nou de groeten terug dan maar hè!

Ook wij waren lekker "origineel" met oranje/rood. De hele baby-kamer heeft die kleur en dus de wipper. Ik zag later in een folder toevallig dezelfde kleuren en dacht heeeeee, dat hebben wij ook. hihihihi

Dit is ons babykamertje. Links buiten beeld staat nog een ledikant van hetzelfde als de commode en de kast. Daar leg ik om en om rood of oranje beddengoed op. Het wiegje is uiteraard al naar zolder.

Terug
Bovenaan