Hee Phira

Heb het er zeker druk mee. Normaal is het zo gepiept, maar met dit ... forum dus ff niet vanavond. Moet 20x klikken om een topic te openen, en dan opent ie een ander. . grrr.
Nog maar niet te spreken over reageren (vergeet af en toe (net dus ook) eigen tekst te kopieeren en dan moet ik alles weer opnieuw typen.) Dus vermenigvuldig het aantal reacties met 3 ofzo, dan weet je hoe vaak ik gereageerd heb. hihi
Ik denk dat de rest het opgegeven heeft en morgen weer komt kijken.
Liefs Nelleke

hoi,
ik ben phira niet maar wil toch ook even klagen, het forum wil inderdaad vandaag niet meewerken, heel vervelend.
ik wil ook nog even zeggen dat ik het lief vind phira dat je probeert om op iedereen te reageren.
groetjes steffie
ps. ik hoop dat ie werkt

Hé, je verpest mijn monopoli positie hier op pagina 1. Had bijna de hele pagina vol met mijn laatste reacties. haha, geintje hoor. Leuk dat je er ook nog bent, en het niet opgegeven hebt.
Liefs Nelleke

dit is al de derde keer dat ik dit probeer te plaatsen, maar we proberen het nog maar een keer, het is wel volhouden vanavond. het is ook opvallend stil op het forum.
maar ik geef niet op, jij al helemaal niet, als je alle topics op deze manier hebt beantwoord vind ik dat ontzettend knap, dan heb je echt veel geduld.

Terug
Bovenaan