Hee Po, Iza, Zoey, Anne, Bianca en Inge

Zag in het lijstje dat jullie NOD vlakbij of zelfs dezelfde dag is als die van mij. Die van mij is 31 juli. Duurt nog veeeel te lang. Maar...voelen jullie al iets geks? Of kan dat nog niet? Ik heb wel buikpijn, en pijnlijke borsten, maar kan het me ook verbeelden! Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes!

Hoi Leeuw,

Ik weet niet helemaal zeker wanneer mijn nod precies is, heb tot nu toe een erg onregelmatige cyclus dus ik heb nu 35 dagen aangehouden. Ik heb wel een raar gevoel in mijn borsten maar als ik er aan zit doen ze geen zeer of zo. Denk dat ik het me ook een beetje inbeeld. Ook heb ik een vreemd gevoel in mijn buik, kweet het niet hoor, wel spannend he!

Hoeveelste ronde is dit voor jou?

Groetjes Po

Haai,

Mijn NOD is ook de 31ste, en ik kan je vertellen het is geen verbeelding wat ik heb (pijnlijke tepels, zeurderige buikkramp enz)en het is voor mij ook de eerste ronde

ben zo benieuwd dames!

Hoi leeuw,

Ja het begint spannend te worden. Ik zit nu in de eerste ronde, maar ben al wel een tijdje gestopt met de pil.
Ik heb sinds 3 dagen ongelooflijk gevoelige tepels (doen gewoon pijn als ik eraan zit) en heb buikpijn. Sinds eergisteren krijg ik ook allemaal kleine puistjes (die heb ik lang niet meer gehad)
Ik hou jullie op de hoogte.

p.s. hou je me op de hoogte.

Groetjes Bianca

Tja, ik zit al in ronde 9, dus heb elke maand het gevoel dat er van alles gebeurd, en er gebeurd maar niets. Nu heb ik toch echt pijn in mijn buik. Weet niet of dat een goed of slecht teken is. We merken het wel!! Spannend allemaal he, het duurt me ook veel te lang! groetjes!!

Hallo Allemaal,

Ja, het begint wel spannend te worden he' !
Ik ben de afgelopen week een paar keer duizellig geweest, en mijn buik voelt wat zwaar. Maar ik ben ook wat griepperig geweest, dus daar zou het van kunnen komen.
Ik hoop echt dat we volgende week allemaal een positieve test krijgen.
Liefs Zoey

Terug
Bovenaan