Hee Sandra, zag ik Tess op tv ???

Hoi Sandra,
Vanmorgen stond de tv aan en ineens kwam het Zandkasteel erop. Bij zo'n tussenfilmpje (wat ze bij de Teletubbies ook hebben) was een soort van peuterspeelzaal. Daar waren kindjes aan het dansen op een liedje. Ik zou zweren dat Tess daar ook bij was...
Ze had een knal-roze truitje aan en een soort van legerbroekje...

Klopt dit?? Heb je al eenberoemde dochter??? hahahaha

Ze kwam een aantal keer in beeld, en elke keer dacht ik dat zij het was.

Groetjes happyM.

Niet dat ik weet maar ik weet natutuurlijk niet wat ze in haar vrije tijd doet

Maar je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt, vanmiddag komt het er toch ook op? Of heb ik het helemaal verkeerd.

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Ik weet niet of vanmiddag dezelfde erop komt. En óf het er uberhaupt opkomt vanmiddag. Kijk maar even. Volgens mij heette de uitzending:" la la liedje" ofzoiets....

Wel grappig als ze nèt  aan het filmen zijn geweest op "haar" peuterspeelzaal...

Groetjes Marieke

Nou, het was er vanmiddag niet op.

Maarrrrrr op de site "uitzending gemist" kun je het filmpje bekijken

klik maar eens hier

Je moet even op de uitzending klikken met de titel "la la la liedjes"
Aan het eind van de aflevering zit het liedje. Ik heb nog eens gekeken, ik kan het natuurlijk fout hebben, maar ze lijkt ècht wel heel veel op je mooie meisje hoor !!!

Groetjes happyM

p.s. laat je het nog even weten?

Sterker nog...

Op een gegeven moment deelt de juf muziek-instrumenten uit. Een jongetje Cas krijgt de tamboerijn, een meisje (Rosalie ofzo) krijgt belletjes en dan trekt het meisje wat op Tess lijkt de koffer met instrumenten bijna van het krukje en volgens mij zegt de juf dan van "Ho Tess"....
Vervolgens krijgt ze een Sambabal...

Nou nou nou ???????????? Is ze het???? hahahahaa

nee ze is het niet maar ze lijkt echt heel veel op Tess.
wel raar om te zien hoor........................... een ander kind die zo veel op je eigen kind lijkt. en die ook nog dezelfde naam heeft.

Liefs sandra

Nou jeetje...

Ik was er ècht van overtuigd dat zij het was. Ook met die donkere haren, die ogen, die gezichts-uitdrukking. Haast dezelfde leeftijd, als ik zo kon schatten...

Goh... ja dan lijkt het me inderdaad heel raar om de dubbelgang(st)er van je kindje tegen te komen....

Wel grappig.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan