hee

A

Anoniem

Guest
hee meiden,
ik ben weer terug van vakantie...helaas! we hebben het super gehad! zo van genoten..ondanks dat ik weer ongi was geworden!ik heb nog niet alles teurg gelezen sorry!
nu druk aan het klussen in ons nieuwe huisje! dus als ik er wat minder ben dan weten jullie waarom!
met jullie ook alles goed?!
liefs

Heey Neomi,

Hier waren de duivels ook weer gearriveerd... We zitten al in ronde 7.. pff.. duurt lang... Vandaag begonnen met ovulatietesten, had een lichte streep, dus deze wordt de aankomende dagen hopelijk donkerder... Druk aan de klus dus!!
Jij hebt een heel bijzonder weekend toch? Jij gaat toch dit weekend naar Derek?
Heel veel plezier, ik hoop dat hij iets voor je kan betekenen.
En... natuurlijk veel dubbel klusplezier!!!
Liefs Chantal

hee ja klopt...wat lief dat je dat onthouden hebt!;-)
ja jij ook alweer in ronde 7...schiet niet op he?! wij nu in ronde 8! lijkt elke maand langer te duren!
hoop dat je gauw een goede 2e streep krijgt zodat je druk aan de klus kunt!!
bedankt voor je lieve reactie!
liefss

hoi!
Mooi dat jullie vakantie fijn was! Is altijd weer jammer he als je vakantie weer voorbij is!!

Veel succes met klussen!

Liefs Mariel

Welkom thuis! Hopelijk is jullie batterij genoeg opgeladen om weer een tijdje door te kunnen gaan!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Welkom terug!
Hopelijk heb je weer genoeg kracht op gedaan :)

Hier helaas weer ongi. Ik heb gelukkig een weekje vakantie om weer even op te laden. Ik merk dat het steeds meer een teleurstelling is.

gr

Fijn dat je hebt genoten van je vakantie ondanks de red devils!!! Nu dus druk aan de klus in jullie nieuwe huis leuk zeg!!

Ik heb vorige week een positieve test gehad en ben dus zwanger!! Ben helemaal blij!!!

Ik hoop dat je snel volgt en ook een maartmama wordt!!!!!

Liefs ciomama

Hoi Meis,

Nou fijn dat jullie zo genoten hebben... jammer van je ongi, maar nu ff focussen op het huis??? en ondertussen door klussen ???

Succes ermee... ik heb donderdag mn ei denk ik dus we starten vandaag met klussen!!

liefs kim

Terug
Bovenaan