heee Mick

Haaai Mick, alles goed met je? Hoop het!  Eigenlijk niets te vragen maar gewoon nieuwsgierig. Verveel me een beetje op het forum............geen spannende verhalen te lezen. Wel over wachtweken en eieren die niet groeien........ach ja het gebruikelijke dus. Ben nu een beetje aan blablablaen.

Dikke blablaknuf Sjanneke

Heeee Sjanneke,

Klopt is wel saai he op het forum, kijk nog wel eens zo af en toe of er berichtjes zijn. Cynthia is nog steeds op vakantie in Turkije ben zo benieuwd of zij zwanger is!! Alles goed verder met jou?? Wij moeten 30 juni naar gyn, krijg dan ook een echo ze gaan kijken of mijn kalksteentjes er dan nog zitten, zo ja dan krijg ik snel een operatie om ze weg te halen en daarna gaan we beginnen met ki, wel spannend allemaal, moet nu nog even geduld hebben, wil zo graag zwanger worden, maar moet ook niet vergeten te genieten van het leven doe ik ook, maar soms heb ik gewoon geen geduld, wil zo graag ach je kent dat gevoel wel he. Spreek je snel weer, bedankt voor je lieve berichtje.

lfs en een dikke blablaknuffel van mij

Haaaai Mick,

Inderdaad spannend van Cynt. Ben erg nieuwsgierig naar wat ze gaat vertellen. Ik hoop voor jou dat het allemaal gaat meevallen en dat je snel mag gaan zwangeren!!!!!!!!!!!!!!!!! Kopje niet laten hangen he? Als je het niet verwacht dan komt het ineens. Dan loop ook jij met een dikke toeter rond en rekening er dan maar op dat je trots bent en meer zal stralen dan alle andere vrouwen voor wie het zo gewoon is om zwanger te zijn. Dan mag je pas echt trots zijn en dat gaat zeker gebeuren!!!!!!

Ik  ben toch wel een tikkeltje gespannen voor vrijdag, wil graag beginnen met de tweede iui. Laat jij het weten hoe het afgelopen is bij jou en of ze alles hebben kunnen verwijderen? Laat je niet gek maken lieve Mick!

dikke veel sterkte knuf

Sjanneke

Heee lieve Sjanneke,

Bedankt voor je lieve woorden en lieve mailtje, doet me echt heel erg goed. Voor ons komt de tijd ook  nog wel. Hoop idd dat ze volgende week niets vinden want dan kunnen we meteen beginnen met Ki en anders moet ik eerst nog geopereerd worden, maar goed dat zal ook niet heel erg zijn want het is voor een goede zaak, zwanger worden en dat gaat zeker lukken!! Hoop dat jij ook snel hoort dat jullie met iui gaan beginnen, zal ook voor jou duimen. Verder moeten we zeker genieten van al het moois in het leven, en zeker nu van het mooie weer, moet wel werken vandaag, maar morgen ben ik weer vrij en het weer blijft goed deze week.

lfs Mickey

Das een goed motto! Genieten van de mooie dingen in het leven. Fijn dat mijn woorden je een beetje goed doen, ik meen het namelijk allemaal echt!!!!!!!

Ik ga vanavond pietje zijn veren een voor een met een mooie pincet uit zijn lijfje trekken........ik denk dat ik maar beter even kan gaan sporten.   Enne duim even dat het vrijdag ook mooi weer is (dan ben ik nl vrij)

dikke knuffeldepuffel Sjanneke

Hahahahaha, zielige Pietje hoop niet dat hij nu helemaal kaal is geworden, omdat jij alle veren uit zijn vachtje hebt getrokken!!!!! Vandaag maximaal dertig graden, zit nu te puffen op kantoor, buiten is lekkerder, omdat de airco op onze verdieping is uitgevallen!!! Geniet jij lekker van je vrije dag, lekker zonnen ook te heet volgens mij, het beste is nu om aan de kust te zijn op het strand maar dan op een bootje in de zee..

lk heb trouwens weer een super positief gevoel over alles, het komt echt goed voor ons allemaal.

Fijn weekend.

Dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan