heee Sjanneke alles goed??

Heee Sjanneke,

Alles goed druk met je nieuwe huis zeker, leuk hoor voor jullie, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Hoop dat verder alles goed met je is, en ook met Pietje natuurlijk. Ik dacht laat hier even een berichtje voor je achter, kijken hoe het met je is.

knuffeldebuffeldeshuf van mij

Hey Mick,

Wat lief van je!!! Alles gaat toppie. Zitten midden in de kermis in onze geboortestreek en hebben inderdaad ook ons huisje. Helemaal geweldig, zijn al druk aan het klussen en hebben vandaag voor het eerst de waterpartij aangezet (lief klein kabbelend watertje) nou daar kwam me toch een stank vandaan, moesten hier erg om lachen.
Verder gaan we een drukke week tegemoet waarin ik niet zoveel op het forum kan kijken. is alles toppie met jou? Ik hoop het!
Pietje ziet weinig daglicht..........maar hij leeft nog wel hahahahahaha.

Een hele dikke boefiedeknoefieknuf met veel geluk daarin verweven!!!
Sjan

hee Sjanneke,

Goed om te horen dat het ok gaat. Lekker druk met het huis dus! Ik wens je veel succes met deze hitte!
Enne om in jullie taal te spreken....toeledoedattediedie
X inge

Heeeeee Sjanneke en Ing,

Hahahaha onze afscheidsknuffie's zijn geweldig he, al die varrante knuffies moet ik vaak heel erg om lachen dat houden we erin, boefieknoefieknufdebuffeltoedoekoepoeknuf is ook heel erg leuk ook die van jou Ing. Wat goed Sjan dat jullie met jullie huisje bezig zijn vooral dat watertje dat dan stinkt ach kunnen jullie verhelpen toch, of is je mannetje niet zo handig en moet je er toch iemand bijhalen om het te verhelpen. Goed trouwens dat alles goed is met Pietje!!! Verder gaat alles ook goed met mij, doe veel leuke dingen met dochtertje die op dit moment vakantie heeft, efteling geweest gisteren echt super leuke dag gehad. Verder is mijn ongi optijd gekomen gelukkig is die dan voorbij aangezien a.s. woensdag die kijkoperatie heb zie er niet tegenop hoor. Jij en Ing ook een heel fijn weekend en spreek jullie snel weer hier ok.. Oja bijna vergeten te vragen hoe gaat het verder met je Sjan, heb je al zwangerschapsverschijnselen denk je dat de iui is goed gegaan, ik duim voor je hoop het zo voor jullie..

knufbufsufluvkuffel van mij

Hailo,

ben net trug van het klussen. Mijn vent is de vloer nog aan het schuren en er komt een mega gave vloer onder tevoorschijn. Het valt gelukkig mee met de hitte! Is nog goed te doen.

Mick, vind je het ook niet een klein beetje spannend van de kijkoperatie??????? Ik zou helemaal de kriebels krijgen. Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat!

Enne Inge, hoe gaat het met jou meissie?? Is het nog een beetje vol te houden allemaal? Voel je je al iets beter? Ik hoop het zo voor je!!

Verder  voel ik nog geen rare dingen, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt mee bezig ben en dat bevalt me supergoed! heb een hoop andere leuke dingen aan mijn hoofd. Het is nu net iets meer dan een week geleden, kun je dan ook al iets voelen? Ik dacht altijd pas na twee weken. Maar goed we gaan gestaag verder met leuke dingen en wachten rustig af. misschien dat ik aankomende week toch wel de kriebels ga krijgen.

Het kan zijn dat ik deze week niets meer laat horen i.v.m het klussen aan het huis en de vierdaags feesten.  
Mick heel veel succes woensdag! Zet m op,

een dikkeflapperdewapperdewoeiknuf     (ze blijven lief en leuk hahahahaha)
sjan

Heeee Sjan,

Jawel ik vind het wel spannend hoor, las vandaag het boekje over de dagopname, en toen kreeg ik wel even de kriebels van ooooojeeeee woensdag is het zover en al zo snel, heb er een heel goed gevoel over, zal zeker goed komen. Laat zeker weten hoe het is gegaan.

Wat gaaf dat het zooo goed gaat met jullie schattige huisje, ook gaaf dat er zo'n geweldig mooie vloer te voorschijn is gekomen. Heel veel succes met het opknappen van het huis. En maak er een te gek feestje van op de vierdaagse feesten...

Fijn Sjan dat je je verder goed voelt, ik kan me voorstellen door de drukte van je nieuwe huisje dat je met andere dingen bezig bent en niet aan je iui denkt.

Ik spreek je weer heel snel ok hier.

knufsufluvkufbiefsiefliefknuf van mij,

hahahaha ze blijven lachen idd...

Terug
Bovenaan