Heeee Bren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi   a.s.mama

Ben zo nieuwsgierig, kan niet wachten maar moet toch van mezelf!!
Dan ga ik mezelf maar even gek kletsen bij jouw!!!!
Had jij nou ook dat zeurderige ongi gevoel!!!????(zeg ja zeg ja!!!0
Nee, maar dat heb ik dus en hier en daar steken zal dat wat zeggen!???
Nou ik hoop je snel weer even te spreken!!!!
Weten jullie al wanneer en hoe jullie het gaan vertellen of houden jullie het nog even een geheimpje van jullie samen!!!!!!

Groetjes Moppie

Hey meissie!
Ik had idd en nog steeds een ongi gevoel en zo nu en dan steken. maar die kwamen echt maar af en toe hoor. en dan vooral s'ochends had ik dat ongigevoel, en niet de hele dag door.. heel vreemd ook! Maar ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om zo 9 maanden lekker niet ongi te worden hahaha

Maar ik duim voor je meissie!

Wanneer ga je precies testen? En wanneer laat je dan een bericht achter??
Ben zo benieuwd!!!

Dikke kus Bren

Oja nog wat!
We hebben vanmiddag 4 paar sokjes gekocht en die pakken we apart in voor de oma's en opa's. En we geven er (ook ingepakt) een beschuitje met muisjes erbij!
Dat vond ik wel een leuk idee...

Of heb jij nog andere suggesties??? Ze zijn van harte welkom!

Kus Bren.

Hi hi ben ik alweeer hahaha

We gaan het vertellen als pa en ma terug zijn van vakantie, ze zijn toevallig allemaal rond dezelfde tijd gegaan en dus zijn ze ook deze week samen weer terug. Mijn ouders zijn Woensdag weer thuis, en die van mijn mannetje Vrijdag als het goed is. Dus dat wordt een dolle boel!

Nog maar een kusje erbij haha

xx Bren!

Ha Bren

Nou wij gaan de test maandag ochtend doen dus nog even geduld!!!
Maar heb wel ideeen om het te vertellen.
Vroeger was het "drankje" KANDEEL het "borreltje bij geboortes t'is een soort advocaat als je dat op tafel zet zullen ze wel raar op kijken maar de hint is er!!!
(zit wel alcohol in dus jij mag het niet haahahahah)
Kijk maar onder google bij kandeel de tweede van boven!!!!!

En bij WWW.KINDJEOPKOMST.NL  onder het kopje HET GROTE NIEUWS
daar staan leuke stukjes hoe het te vertellen staat ook een heel mooi gedichtje bij!!!
Nou succes met creatief zijn en ik hoor je  
Groetjes MOPPIE  

Op die website staan zeker hele leuke ideëen. Weet alleen nog niet hoe ik het ga doen...als het ooit zover is

Terug
Bovenaan