Heeeee Marielle

Hoi,
Welkom terug! Ik zag dat je er weer was. Goed te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Ik hoop dat je lekker bent uitgerust zodat je er weer helemaal tegen kan. Het was zeker heel mooi daar? Valt wel even tegen zeker om weer terug in Nederland te zijn. Ga je morgen weer werken?  Wel fijn dat jullie meteen de draad weer kunnen oppakken en dinsdag een potje moeten inleveren. Spannend dus! Je had het over ons al gelezen. Nog niks te melden, behalve dan die afspraak van dinsdag en komende week naar alle waarschijnlijkheid 3e iui. Merk wel dat ik een stuk relaxter ben als de voorgaande keren en dat is alvast heel fijn. Ik weet niet of je hier hebt teruggelezen maar de afgelopen weken waren er toch een aantal zwangere meiden en dat is natuurlijk altijd leuk. Heel veel sterkte met werken en ik duim voor een goed potje voor jullie!
groetjes

thx! Het was daar echt onwijs mooi! Een grote lege vlakte met af en toe een zebra(-:
Eigenlijk ben ik vandaag onwijs moe maar dat zal wel door het vliegen komen, kon niet slapen door een huilende baby, 10 uur lang(een baby is dus niet altijd even leuk grrr)
Ik hoop dat jullie volgend weekend vele miljoenen mogen hebben. Ik heb net na het volgend weekend mijn nod..(zal wel weer niets zijn.)
Morgen moet ik weer werken en heb meteen de hele dag afspraken kreeg ik doorgemaild van mijn baas.
Ik neem aan dat jij vandaag ook vrij was? Wat een somber weer vandaag he, gister was toch een stuk beter hier in het westen.
Succes morgen en ik hoor het wel.
Wie zijn er dan allemaal zwanger geworden? Dat was toch voor mijn vakantie?

gr
M

Hoi,
Fijn, ahum, dat je morgen weer aan de slag kunt. Is het niet giga aclimatiseren voor jullie? En wat een lieve baas om die afspraken alvast door te mailen........ Wij hebben vandaag heerlijk gefietst in de buurt van Maarn en het weer viel hartstikke mee. Af en toe een drupje regen. Daarna lekker gegegeten en toen naar huis, we reden de regen tegemoet. En het is koud! Bah. Ben best een beetje zenuwachtig voor de gyn aan het worden en dan meer om wat ze gaat zeggen. Maar goed, gissen heeft totaal geen zin. Ik ben nu wel van plan het e.e.a. op te schrijven omdat als ik daar zit alles zo goed denk te houden maar zodra we thuiskomen ben ik de helft kwijt.
Ik kan zo geen lijst met namen geven maar volgens mij was jij op vakantie dat Lill vertelde dat ze zwanger was. Na de 4e IUI volgens mij. Dus het kan altijd. Wens je man heel veel succes morgen, dat ie maar een heel goed potje inlevert zodat jullie ook aan IUI kunnen beginnen! Fijne avond, groetjes

Hoe is het gegaan vandaag??????

Mijn man heeft vanochtend een potje ingeleverd en dat ging goed, nu afwachten.

Lill was al voor mijn vakantie zwanger en nog iemand diezelfde week dus volgens mij heb ik niets gemist.

Ik ben gister om 21:30 naar bed gegaan, ik was zoooo moe...

Ik ben benieuwd naar jou verhaal van vandaag!!

liefs
M

Hai,
Ik zal je even verslag doen van onze afspraak die eigenlijk helemaal niks voorstelde. Volgens mij vroeg hij zich echt af waarom we een afspraak hadden.  De gyn vind dat we het gewoon nog een keer moeten proberen en afhankelijk van wat dat ons brengt, gaan we verder kijken. We hebben in ieder geval wel alvast weer een afspraak voor over drie weken, 10 juni. Dus nu we gaan gewoon voor de 3e IUI. Denk a.s. donderdag of vrijdag. Ik heb mijn ovulatietesten weer van stal gehaald..... En dan maar hopen dat het geen waterig potje wordt zoals de vorige keer! Voor jullie komt het nu toch ook echt dichtbij hoe het nou verder gaat. Horen jullie dat nou ook op 2 juni? Wij gaan morgen naar de Efteling, lekker afleiding zoeken, ben er al zo lang niet geweest. Ik ga nu slapen. Werk ze morgen, groetjes

Terug
Bovenaan