Heeeeeeeeeeeeeel bang.............na vanavond....

Hay meiden,

Ik had vandaag een late dienst en toen in naar de wc ging had ik roze afscheiding...............ik ben me helemaal kapot geschrokken!!!! Daar gaan we weer, dacht ik huilend!

Gelijk dokterswacht gebeld en die kunnen niks doen, geen echo niks. Ik moest maar afwachten. Dat ik geen buikpijn voel is een goed teken zeggen ze.

Mocht ik wel buikpijn krijgen en meer "bloed" verliezen, dan moet ik gelijk terugbellen........

Waarom??????????????? Dit kunnen ze me toch niet aandoen! Het zal me toch niet weer gebeuren dat ik het verlies? Wat een afschuwelijke onzekerheid......help me alsjebliefd hopen dat alles goed is en er idd een adertje geknapt is zoals de dokterswacht me vertelde..........

Ik kan wel op mijn blote knieen smeken...........kindje, blijf deze keer wel bij me....

Liefs...........
 
he meis snap hoe je je veolt, zolang het bij roze blijft is het geen probleem kan een ader zijn of als je nog niet lang zwanger bent innestelings bloeding zijn, als je kramp krijgt of helder rood bloed wat veel is zal ik wel bellen ja, maar heb je nog geen verloskundige zo ja, zou ik die gewoon bellen ook op dit moment ant als je nu in de stress raakt is dat zeker niet goed voor je kleintje.

meis gewoon bellen naar de verloskundige beter voor niets dan voor wat,

liefs en s6
 
Ik hoop voor je dat de afscheiding inmiddels is gestopt. Ik heb het met mijn zoontje ook gehad en zelfs nog na 8-9 weken, zonder aanwijsbare oorzaak.

Het vervelende is dat met deze termijn je ook echt niets zeggen kan. Volgens mij ben je zelfs nog geen 6 weken zwanger (uit mijn hoofd), echo's laten nog niet genoeg zien. Elke arts/VK zal hetzelfde zeggen, je zult moeten afwachten... en dat is momenteel heel bot en wrang.

Ik wil je veel sterkte wensen!
 
Wat een vreselijke onzekerheid! Ik hoop voor je dat het allemaal erg meevalt en je over 9 maanden een prachtig kindje in je armen mag hebben...!

Sterkte! Laat even weten als je meer weet..
 
roze afscheiding zegt meestal nog niet direct dat het fout is, maar als je al eens een miskraam gehad heb is het heel logisch dat je ervan in de stress raakt.
als je buikpijn krijgt en het wordt echt helder rood dan zou ik toch echt de vk weer bellen. en als je je heel erg druk maakt zou ik dat ook gewoon doen, met 6 week kun je soms toch al echt wat zien op de echo en als dat je gerust zou stellen zou ik daar gewoon om vragen, ik weet niet hoe lang je nu zwanger bent, maar als je langer als 6 week bent kunnen ze vast wel wat zien.
sterkte ermee, ik hoop dat het hier bij blijft voor je!!
 
Ik kan me goed voorstellen dat je je behoorlijke zorgen maakt. Maar zoals de rest hierboven al heeft gezegd kan het meestel echt geen kwaad helemaal als je pas net zwanger bent komt dat erg vaak voor.
Daarnaast moet je echt proberen je niet teveel zorgen te maken anders krijgt je daar straks nog buikpijn van en word je stress alleen maar erger. Omdat jij niet weet of het buikpijn van de stress is of omdat er iets mis is.

Heel veel sterkte en laat het horen als je meer weet he.

Liefs
 
hey hey

Ik heb het ook gehad lees mijn forumbericht maar een paar blz terug.
ik heb het 3 dagen in totaal gehad alleen met plassen en sindsdien niet meer ik zou me niet te veel zorgen maken makkelijker gezegt dan gedaan ik weet daar alles vanaf.
Ik had het rond me 6de week ik ben nu ongeveer bijna 10 en mag over 2 weken voor een echo en hoop dat alles goed gaat maar probeer voor je zelf een beetje afleiding te zoeken heb ik ook gedaan
 
Hay meiden,

Niks meer verloren wat roze is...............pffffff. Het is weer wit, zoals eerst...........

we wachten af. Heb geen buikpijn niks.........ik hoop dat ik hier over een paar weken om kan lachen................................

xxxxxxxxxxxx mij
 
Terug
Bovenaan