Heeeeeeeeeeeellll licht streepje!!!????!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal..

Ben nu verschrikkelijk zenuwachtig..
Loop net nog te verkondigen dat ik braaf wacht tot mijn NOD dag (maandag), maar loop ik net in m’n pauze de drogist binnen. En wat staat er op de toonbank.. Ja hoor zwangerschapstesten..

Dus ik toch maar gekocht en net snel één gedaan.. Nu staat er een vette streep in het controle venster, maar een hele vage (echt vage) streep in “zwanger”venster..
Wat nu????

Zou het ook gewoon een licht streepje kunnen zijn, van waar eigenlijk de streep zou moeten staan? Dat het gewoon valse hoop is?
Morgenochtend ga ik gewoon weer testen, maar heb nu gewoon buikpijn van de zenuwen.. M’n vriend is aan het werk, maar durf hem ook niet te bellen..

Liefs,

Jacqueline

Hey meis..

Zit er ook iets kleur aan dat vage streepje?? of is het de kleur van het testvenster?? Als het controlevenster bijv een vette roze streep bevat en het testvenster heel vaag roze dan is er wel degelijk hcg aanwezig!

Hoop het voor je..

groetjes... Bats

Oeoeoeh Jacqueline wat spannend!
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat doordat je zo vroeg test het streepje niet heel duidelijk is! Ga heel hard voor je duimen dat ie de volgende keer van het schermpje spat!

Succes!

TeHa

Zit wel iets van kleur in..

Ben echt zo zenuwachtig!!!!! Morgenochtend gewoon weer proberen. Jullie horen het maandag wel (dan kan ik pas op internet, heb thuis nog geen internet)..

liefs

JACQ!!!!!!!!!!

WAT SPANNEND!!!!!!!! WAT GEWELDIG!!!!!!!!    Ik heb altijd gehoord, streepje, hoe licht deze ook is, is streepje!
Ooooh, meid! Ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is. Lang gewacht, toch gekregen...
Laat maandag even weten dan ga ik je dan echt feliciteren. We gaan nog niet de goden verzoeken...
Ik ga aan je denken van't weekend!

Kus Nicole

Duim, duim, duim.......................!

Wát ontzettend spannend!

Gr.

SUUS

Jaaaaa..... ben zo zenuwachtig..
Heb de test in m'n tas zitten (ga 'm niet op m'n werk weggooien, stel je voor dat iemand 'm vind!!!), maar stiekem kijk ik steeds even.

En is toch echt licht streepje hoor..
Maar ik hou mezelf nog even in bedwang..

Hoop het zoooooooooo....

Liefs..

Hoi,

Denk te weten hoe je je nu voelt en denk ook dat je zwanger bent!!! Heb zelf ook eens zo'n resultaat gehad. Tig keer die test weer opnieuw bekeken, in het licht en in het donker coninue weer! De volgende dag nogmaals getest en gewacht tot het streepje weer zou komen en ja hoor hij verscheen en duidelijker deze keer. Mooi om het verschil te zien hoe het dus ook gaat in je lichaam!!
Hoop op een positievere 2e test maar echt, een streepje is streepje. (voel me wel een beetje jaloers...ben vandaag echt ongesteld geworden...)

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan